2012. december 10., hétfő

NOTD-Jeans Club

Sziasztok!

Nem tudom Nálatok hogy van, de az én Mikulásom azontúl, hogy tudja, értékelem a csokit, tisztában van más hobbijaimmal is. Így mikor 6.-a előtt a Rossmannban lődörgött és beleütközött egy akciós displaybe, rögtön szerzett nekem két isteni szép Lovely lakkot.Ma ezek közül az egyiket szeretném bemutatni. Nincs különösebb bajom ezzel a márkával, a szempillaspiráljuk teljesen lenyűgözött például, és látszik, hogy igyekeznek nagyon a többi nagy drogériás márka mellé felkapaszkodni, gondolom ennek köszönhetőek a trend kiadásaik is. Ez a lakkocska a Jeans Club Trend Edition 01-es számú tagja, a fantázianevet nagyon hiányolom :( Elég picike maga az üveg, de rendben van, semmi extra a csomagolás, 7 milis. Az üvegben egy csodás fáradt kéket látunk, tele sok sok ezüst csillámmal. Nos az első réteg felkenése nem győzött meg, úgyhogy sebtében rátoltam még kettőt, de mivel nem szárad szuper lassan, kibírható, és így teljesen tökéletes a fedése. Az állaga elég folyékony, nem csíkoz,a csillámok felkenve is látszanak. Az ecsete vékonyka, de könnyen kezelhető. A színe nagyon tetszik, szuper téli szín, még akár tavaszi is, valamikor majd a pelyhes lakkal is megmerénylem :)



Brad és én mókázunk :D




wáh akárhova forgatom akkor is így rakja be bakker :@

Egyébként vettem új alap és fedőlakkot, róluk jön poszt a hosszabb használat után, a kép szélén pedig a másik miku-lakkot láthatjátok, a Wondernails kollekció egyik tagját.

Hogy álltok a Lovely lakkokal? Tetszik ez a szín?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése