2012. november 19., hétfő

Winterlicious TAG!!!

Sziasztok!

Nyilván igen nagy idiótaság november közepén már téllel és karácsonnyal kapcsolatos tag-et kitölteni, de nem tehetek ellene semmit, elragadott, mint az American Horror Story, amit vinnyogva és sikítozva nézek végig, még akkor is ha utána a konyhába is csak a fegyverként is használható körömreszelőmmel megyek ki :D
Szóval pont ma voltunk nézelődni a Vörösmarty téri karivasiban is, így teljesen hangulatba kerültem, és ráadásként még este tanulás helyett ráleltem ennek a szuper amerikai édes tinilánynak a tag videójára is. Szóval itt az eredeti, én meg magyarosítottam, remélem több, mint kevesebb sikerrel :D

1. Mi a kedvenc téli körömlakkod?

A télről a meleg, ragyogó, kedves színek ugranak be mindig, a sötét havas latyakos napokon jól jön egy kis instant vidámság a körmeinkre pillantva. A Lora Express Finish 52-es árnyalatú lakkja echte karácsonyi szín, gyönyörű csillámos piros erős ezüstös irrizálással. A H&M lakk Back by noon névre hallgat, és csodás, meleg barnás-arany.



2. Mi a kedvenc téli szájra való terméked?

Már most ősszel nagyon rákaptam az ajakápoló-kontúrceruza kombóra. Először szépen hidratálom a szám, majd beszínezem és eloszlatom rajta a kontúrceruzát, majd végül jöhet egy kis ráütögetett ajakápoló megint. Elég tartós, és gyönyörű eredményt ad, bátrabban viselem személy szerint mint az erős rúzsokat, amikkel eléggé hadilábon állok. A kedvenc ajakápolóm ez az Isana Intensiv darab, míg kontúrcerkák közül ez a kitekerős Juvena, a 800 Orange árnyalatban. E kettő példány eredménye csodaszép korallos narancs lesz, látszik, mégsem túl erős, és elég matt a végeredmény, a téli színeimhez tökéletes.



3. Milyen ruhadarabo(ka)t viselsz a leggyakrabban télen?

Nagyon szeretem a nagy meleg, kötött pulcsikat, anyukámnál túrtam a kedvencem, ebben az outfitben láthattátok.




4. Mi a kedvenc téli kiegészítőd?

Tavaly óta ez az F&F-es barnás, kötött körsál, ami szuper meleg és szerintem nagyon csinos is.


5. Mi a kedvenc téli illatod/gyertyád?

A legtéliesebb illat számomra a sülő süti, a narancs és a fahéjas-almás illat. Az utóbbi megtestesítője a kedvenc gyertyám, Ikeás és Tindra névre hallgat. Inkább almás, mint fahéjas (apropó kinek van meg a fahéjas-almás vagy almás-fahéjas poén? :D), de természetesen isteni, és nem is drága, 500 Ft körül van. A narancs vagy mandarin illat tökéletes receptje pedig a radiátorra helyezett gyümölcshéj :)



6. Mi a kedvenc téli italod?

Persze hogy a forralt bor, itthon is mindig szoktam/szoktunk csinálni, de a forrócsokit sem vetem meg, a legjobb a Dr Oetkeres mentás :)

7. Mi az örök kedvenc karácsonyi filmed?

Love Actually, nem igazán ragoznám, aki nem ismeri, szégyelli magát. De a Holiday-t is bírom nagyon azért :)


erre csak annyit, hogy awwwww :)


8. Mi a kedvenc karácsonyi számod?

Michael Bublé na meg a jó kis klasszikusok, mint a Jingle Bell Rock. És az all time pedig a Coldplay-Christmas lights.





  9. Mi a kedvenc téli ételed/nyalánkságod?

Főként a halászlé jóó csípősen paprikásan, fittyet hányva az Update-ra :D Na meg a mákos guba. És ilyenkor szokott nálunk nagyon menő lenni a kandírozott narancs (hehe:)), főként akkor csipázom, ha a fele csokiba van mártva, hmmm :3

10. Mi a kedvenc karácsonyi dekorációd idén?

Most még a szobámat nem díszítettem fel, ennyire nem rohanunk, meg a lakást sem, de nagyon szeretem a szépséges világító fényfüzéreket, most őt szemeltem ki, hogy idén beruházok rá.

11. Mi áll a karácsonyi kívánságlistád élén?

E-book reader, méghozzá Kindle, csodaszép tokkal. Ha jól csiripelték a madarak, akarom mondani karácsonyi manók, már meg is van ;)

12. Mit tervezel idén karácsonyra?

Csak a szokásost. Nagy nagy kajálásokat, rengeteg csomagolást, süti sütést, rokonozást, családozást, fadíszítést. No meg persze az albiban is ünneplünk majd kicsit, narancslekvárt szeretnénk készíteni, ha esetleg van valami szuper receptetek, csapassátok! Ja és idén is, mint mindig, barátommal ketten szeretnénk adventezni, ha nem is teljesen a vallási értelmében (habár azért kicsit igen), de amúgy a lelkünk felkészíteni előre az év legjobb ünnepére :)

Hogy tetszik? Kérleeeek kérlek töltsétek ki sokan, vagy ide kommentbe, vagy linkeljétek a saját blogotok, irtó kíváncsi vagyok!!!!!!!!! Jó éjt és szép hét kezdést!*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése