2012. november 21., szerda

OOTD-Ombre

Sziasztok!

Valamiért nagyon beindultam most bejegyzés ügyileg, remélem fenn tudom tartani a lendületet :)
Ezt a pulcsit még egy bőő két hónapja vettem meg a Tescóban igen jutányos 2700-as áron asszem, ami nem rossz egy ilyen vastagabb szép kötésű darabért. Már régóta a fejemben van, hogy megmutassam,d e valahogy csak most jutottam el idáig. Egyszerűen cicanacival és egy hosszú fehér toppal viseltem, talán még múlt héten az egyetemre, mert így szuper kényelmes, nem túl meleg még a csizmával sem, mert a naci vékony, viszonyt a jó hosszú top, meg a pulcsi asszimetrikusan hosszabb alja is jótékonyan takarja a hátsófelem :D

Pulcsi: F&F
Top: H&M
Leggings: C&A
Csizma: ajándék volt
Kabát: H&M
Sál: ajándék volt
Körömlakk: Moyra 44








haha bocsi h sehol sincs fejem, de szuper fura grimaszokat vágok , vagy épp kettészeli a tükör csíkja a fejem, szóóóval levágtam őket, remélem nem gond :D

Hogy tetszik? Van hasonló színátmenetes cuccotok? 

3 megjegyzés:

  1. Jó ez a felső! :-)
    Én csak teljes áron láttam, úgy pedig nem hoztam el

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm lányok, nagyon aranyosak vagytok! :):) Igen Pancsi, teljes áron elég húzós volt, én egyszer pont leértékeléskor tévedtem be, és még pont egy darab volt belőle a méretemben:)

    VálaszTörlés