2012. november 20., kedd

OOTD- 2 is better than 1

Sziasztok!

A mai estére dupla outfit-et hoztam Nektek, ugyanis önmagában egyik sem nagy durranás, a képek minősége sem az, de nincs sok más lehetőségem fotózni... Remélem, azért tetszeni fognak

1. Red as wine

Ezt a szettet egy barátnőzős csacsogós forralt borozós alkalomkor viseltem, annyi az érdekes benne, hogy kicsit mix n match :) A ruha egy borvörös nyakba akasztós kordos anyagú darab, ami abszolút tud dressy lenni, pl. magassarkúval színházba tökéletes. Ehhez passzintottam ezt a hosszú, meleg csíkos kardigánt, ami hétköznapibbá teszi a ruha elegánsabb mivoltát. A dolog megkoronázása számomra a szegecses bokacsizma, ami kicsit elrántja a vadabb irányba a dolgot, egészen meglepődtem milyen érdekes dolgokat ki lehet hozni ebből a ruciból :)

Ruha: Háda
Kardigán: C&A
Csizma: Ázsia





2. Sugarplum

Ez az az összeállítás, ami teljes mértékben comfort zone nekem, nagyon megy a stílusomhoz, ma ebben gengeltem az egyetemen. Imádom a bandage skirt típusú szoknyákat, szerintem nagyon csinik, a kardigán kényelmesebbé és visszafogottabbá teszi az egészet, a csipkéért pedig ugye oda vagyok. A csizma hosszú szárú és bundás belül, úgyhogy harisnyában sem fáztam.

Szoknya: New Yorker
Top: Invázió
Kardigán: C&A
Csizma: kaptam, nem tudom honnan
Gyűrű és karkötő: ezeréves bizsuk, ötlet sincs honnan






Melyik tetszik jobban? Mindkettő? Egyik sem? :D
Mi az ami komfort zóna Nektek és hogy álltok a mixeléshez?
Jó éjt és sikeres keddet! :)


2 megjegyzés: