2012. november 26., hétfő

NOTD-Autumn leaves

Sziasztok!

Mára csodás őszi körmöket hoztam Nektek :) Az ötletet Evinde blogján láttam, és annyira megtetszett, a videóval egyetemben, hogy egy ehhez hasonló manikűrt készítettem el tegnap. Először két rétegben felkentem az alapszínt, ami nekem egy meleg vöröses, lilás mályva szín volt, majd egy matt lila csillámos lakkot ráütögettem majdnem az egész felületére egy kozmetikai szivaccsal. Erre jöhetett ide-oda egy meleg barnás arany, majd egy hideg fényű arany csillámos lakk, szintén szivaccsal mindkettő. A végén fedőlakknak én is az Essence pelyheskéjét használtam.

Használt lakokk:
Mályva: Pupa Lasting Color M269
Lila: Aston, nincs se száma se neve az árnyalatnak :S
Arany: H&M Back by noon
Csillámos arany: H&M Into the wild
Fedőlakk: Essence 08 Night in Vegas















Evinde posztja: http://evinde.blogspot.hu/2012/11/nail-of-day-autumn-on-your-nails-osz.html
A videó:



Igaz, hogy nem lett nagyon hasonló, kicsit a magam lehetőségeire alakítottam át, körömdíszeim sincsenek, de azért remélem, hogy tetszik!
Hogy álltok a szivacsos technikával? Tetszik a végeredmény, (attól eltekintve hogy a másik kettő sokkal profibb, ami természetes:))?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése