2012. október 15., hétfő

What's in my shower TAG :)

Sziasztok!

Youtube-on csomó ilyen videó kering, én nagyon szeretem nézni őket, tök érdekes, hogy ki mit tart a fürdőszobájában. Mivel videózásra még oly csekély lehetőségem sincs, mint a fényképezésre, így egy poszt formájában örökítettem meg a kád mellett tartott termékeket, illetve a kis fürdőszobai szekrényke tartalmát is ismertetem :)


ez maga a fürdőkád melletti kis tároló, nem tudom, hogy hívják ezeket :D


Alulról fölfelé haladva: Ives Rocher tusfürdő, isteni illata van, de csak ritkán használom, hogy ne nagyon fogyjon :) Mellette Nivea tusi minta, csak a biztonság kedvéért, plusz borotva.


A mandulaolajos Baba a kedvenc samponom, de kifogyóban van már nagyon, helyette vettem a zöld teásat, de az kevésbé tetszik. Az épp használt tusfürdőm: Fa Gelée Royal, finom mandulás illatú.


Barátom ittalvós tusija: Balea Wake up call, nagyon friss, fiús illata van, tele van kis szemcsékkel, amik radíroznak és emellett nagyon vicces zöld színe van, kell ennél több? :D Barátom imádja, mert idézem " Olyan mintha valami Hulk-os radioaktív cuccal fürdenék" :D
Legfölső polc pedig ugyanannak a Fa illatnak a habfürdője, egy csomagba vettem őket, tökéletes a kényeztető fürdőzéshez, mellette pedig egy Schauma szilikonmentes bio balzsam, nemrég vettem az Ázsiában, egyenlőre még csak egyszer használtam, de jónak tűnik.

Egyébként az elrendezés ezen azért ilyen lüke, mert nem egyenlő távolságra vannak a kis polcok egymástól, így pl a hajbalzsam sehogy se fért be sehova, csak a legtetejére... :S :D

És most a kis szekrény:


hátul elrejtve egy nagy csomag vatta: köröm és szemfesték lemosásra, plusz fültisztító pálcikák, elöl pedig egy Loreal Triple Active arctej, amit szemfestéklemosásra használok, szuperjól működik. Mellette kontaktlencse tartó és folyadék, végül pedig a közmetikus által készített és összeállított 3 lépéses arctisztító és ápoló cuccaim.


Itt vannak a még régen vásárolt cuccaim, nagyon ritkán használom őket( a jelenlegi kezelés mellett nem ajánlott mást is belekeverni a dolgokba), szóval őket főleg a lakótársam használja :)
Hátul: Sunfleur arcradír, Alterra barackos tonik, Freeman agyagos maszk, Alterra arclemosó.
Elöl: Nivea Make-up starter, Aqua Tinikrém, pórusösszehúzó cucc, még valami régebbi kozmetikusom keverte, Balea pattanás leszárító


legalul pedig hátul vannak a női dolgok, plusz itt van egy utánpótlás fogkrém, a hajszárítónk, és a kis fonott kosárkában vatta van.

Hogy tetszik? Találtatok valami meglepőt? Nektek milyen a fürdőszobátok?
Szép napot*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése