2012. augusztus 23., csütörtök

Weekly photos

Sziasztok!

Ezer meg ezer meg ezer meg ezer bocsánat, hogy így eltűntem, de az elmúlt hetekben levegőt venni sem volt időm. Depiztem, dolgoztam nagyon sokat, festettem, pakoltam, költöztem, utaztam, beteg voltam, szóval minden mi szem szájnak ingere :D Most remélem, hogy újra lesz időm magamra is meg a blogra is, ahogy azt is remélem, hogy ti még hajlandók lesztek ezek után olvasni :D Elsőre hadd mutassam meg, hogy miket is csináltam mostanság, pár kép erejéig!

Millió csók Nektek*




sok sok fincsi jégkását ittam, nem csoda, hogy bedurrant a torkom



ezt is néztem, meg Batmant is és totál <3 mindkettő



ha volt időm, próbáltam normálisan felöltözni :D



találtunk új fasza kis cukrászdát, azt hiszem Kristály a neve, a Harminckettesek terénél van



elképesztő és véres pingpong partikat játszottunk tesóval



voltam a Balcsin Jobbcsin :D



krúskodtam a Soundon meg a Szigeten is, de a Szigis passt nem fotóztam le



ugye milyen menő? :D



Sound-Belga



:)



szépséges, bár itt ferde előszobánk az új kecóban



isteni hideg almaleves



szobácskám fala-sk



outfit tükör plusz ciccerek-szintén sk



azért persze néztem beauty videókat is néha



a kanom(hahah:D) új motorja, amivel bár óvatosan, de sokat repesztünk mindenfele



Civil Szigetes henna frissen...



és picit megkopva



Sziget- Random trip




valamiért óriási kép az amúgy óriási Szigetes Katzenjammer koncertről :)

2 megjegyzés: