2012. június 22., péntek

TAG: Ismerj meg jobban

Sziasztok!

Hogy bírjátok ezt a meleget??? Én konkrétan meghülyülök, tanulni se bírok, ez a hét egy katasztrófa volt. Ezért most az erőmből csak egy tag-re futja, ha van kedvetek, töltsétek ki vagy kommentben, vagy linket kérek! Szép hétvégét!

1. Kiről lettél elnevezve?
Tudtommal senkiről. Apukám találta ki a nevet, még mielőtt egyáltalán eldőlt volna, hogy fiú leszek-e, vagy lány :D


2. Mikor sírtál utoljára?
Régen, nem emlékszem


3. Vannak gyerekeid?
Még nem, és még egy ideig nem is lesznek-remélem:D-


4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Ez attól függ, milyen ember lennék. De amúgy tuti, elég jó arc vagyok :D :D


5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Igen, és nem bírom  azoat, akik vagy nem értik, ahogy a iróniát sem, vagy azt hiszik, értik, de nem.


6. Bungee-jumpingolnál?
Biztos, hogy nem, rettegek az ilyesmitől


7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed
Kókuszos csokis Cerbona müzli, meg a sima Cornflakes

8. Mi az első dolog amit megnézel/ami feltűnik másokon?
Arcát és a mozduatait. Imádom megfigyelni, hogy kinek mi a jellegzetes, sajátos mozdulata


9. Milyen színű a szemed?
Barna, de néha picit zöld


10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Leginkább egyik sem, a horrort nem bírom, de a happy endből meg kicsit kiöregedtem úgy érzem :D


11. Kedvenc illatok?
Parfümből a kicsit fanyar, gyümölcsös, citrusos. Amúgy eső és nyár illat, orgona illat és a frissen nyírt fű illata :)


12. Nyár vagy tél?
Ősz és tavasz :D :D


13. Számítógép vagy televízió?
Számítógép. Tv-m nincs s már jóóó sok ideje, de nem sajnálom kicsit sem.


14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Svédország, vagy Anglia (nem tudom melyik van km-ben messzebb :))


15. Van-e valamilyen különleges képességed?
Különlegesen szerencsétlen vagyok :D :D de komolyan, ez már majdnem szuperképesség szerű nálam. Múltkor voltam az egyetemen jegyet beiratni, egy fél percre leültem, telefonáltam, felállok, meglátom a tanár, akire vadászok 1 hónapja, hogy beszáll a liftbe. Utánarohanok, majdnem becsapja rám a lift az ajtaját, beugrok, kicsit sem néz hülyének, berángatom a szobájába, hogy írja már be, belenyúlok a táskámba, erre sehol sincs az indexem. Persze 3 emelettel lejjebb, a padon hagytam, ahol telefonáltam, de a drága tanár nem várta meg, hogy felhozzam persze... :D :D


16. Hol születtél?
Budapest


17. Milyen hobbijaid vannak?
Olvasás, főzőcske, tollas, nyelvtanulás


18. Van háziállatod?
Nincs, nem férne el :( de otthon anyuéknál van egy kutyus, ő részben az enyém, róla raktam fel 1-2 sztárfotót :D


19. Kedvenc filmek?
Harry Potterek, Love Actually, Házibuli, Monsieur Ibrahim és a Korán virágai, Arizóniai álmodozók


20. Van testvéred?
Igen, egy öcsi 



21. Mi leszel, ha nagy leszel?
Csúcs kérdés, a legjobban az újságírónak örülnék :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése