2012. június 23., szombat

OOTD - Summer in the city

Sziasztok!

A mai napon folytatódott a dögrovásom, a hétfői vizsgámra próbáltam tanulni, de inkább szenvedés lett belőle... Mindegy, kidőltem a teraszra napozni, tömtem a fejem soook tudással, meg egy kis fincsi sült krumplival. Most épp mani és pedikűröztem, de hamarosan vissza a könyvekhez...
Ti mit csináltatok? Bárki, aki már végzett a vizsgáival, az egy rohadék mázlista amúgy :D Mindegy, remélem kedden én is leteszem a lantot véééégre.
Mára egy outfitet hoztam, még csütörtökön voltam ebben a szettben, a lájtos 40 fokban akadt a belvárosban némi (érts:rengeteg) elintéznivalóm. Nagyon kényelmes, szellős és laza, habár ebben az időben bikiniben is tombol a hőség.
Bocsánat a sok szenvedésért, de egyszerűen nem bírom mááár ezt tovább :D :D
Remélem Nektek jobb hetetek volt, és hogy a szett is tetszik!  :)


a jótékony vaku :D





végre végre a táska is benne van :D 


Ing: C&A
Farmer naci: turkálós
Saru: Max Mara
Táska: Olaszországból valamilyen butik szerűből kaptam
Karkötő: SIX

És végül egy dal: igaz is, meg régen folyton ezt karaokéztunk, meg szeretem is, szóval hallgassátok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése