2012. június 29., péntek

OOTD - La vie en rose

Sziasztok!

Mára egy outfit posztot hoztam Nektek. Hétfőn végre vééégre végeztem minden vizsgámmal, ennek örömére elmentem vásárolgatni, kb. 3-4 hónapja nem vettem 1 darab ruhát sem, úgyhogy hiperboldog voltam, hogy visszatérhettem a fogyasztói paradicsomba :D Majd csinálok haul bejegyzést is, de még várok, mert pár más dolgot is hamarosan be akarok szerezni. Viszont nem bírtam ki, hogy ne avassam fel az új ruháim, így néhányat le fogok előre lőni outfit poszt keretén belül, remélem nem baj:)

Ezt a szettet szerda este viseltem, amikor a csoporttársaimmal elmentünk megünnepelni a vizsgaidőszak végét. Elég könnyű, laza nyári este volt, az outfit is illik hozzá. Beültünk meg kiültünk iszogatni, majd végül az Instantban kötöttünk és hajnalig táncoltunk, nagyon jó volt :)
A nadrág a szuperúj szerzemnyeim közül egy és nagyon imádom. Csinos, bár egyszerű, mégis van benne valami nőies extraság.
















játszom a tükörrel :D




Top: Zara
Rövidnaci: H&M
Saru: Nyugati aluljáró kínai cipőbolt
Karkötő: Accessorize





Hogy tetszik? Szoktatok ilyen laza cuccban bulizni menni? Jó hétvégét*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése