2012. június 9., szombat

OOTD - Golden age

Sziasztok!

Tegnap este találkoztam pár barátommal, söröztünk kicsit (éljen az Aranypéntek:)) meg elmentünk táncikálni is, jól sikerült, örültem, hogy kicsit kiszakadtam a tanulás lehangoló érzéséből.
Rájöttem, hogy elkezdtem szuper mód megszeretni az arany színt, pláne a tengerészes csíkokkal variálva, ez ennek az outfitnek is az alapja. Nekem tetszik az összeállítás laza, mégis csinos, és legfőképp nem sültem benne meg totálisan :)






Ruha: New Look - Háda turkáló
Öv: Anyukámé volt
Saru: Max Mara (és tééényleg egy csúcsszuper luxus outletben találtam Brüsszelben, 35 Euroért az enyém lett :)

Hogy tetszik? Ti mit szoktatok viselni a könnyed, nyári estéken? Szép hétvégét*

4 megjegyzés:

  1. ARANYPÉNTEEEK :D legjobb :D Csini, nekem legjobban a szandi tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Jaja, az Aranypéntek egyértelműen alátámasztja a TGIF életérzést :D :D Köszönöm, örülök, hogy tetszik, a szandál nekem is a szívem csücske :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, nagyon tetszik a ruhád, imádom a csíkos dolgokat! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik, 1-2 ezerért leltem a Hádában, és bár 42-es (az én méretem 36/8), de így övvel tök hordható .:):)

    VálaszTörlés