2012. június 7., csütörtök

NOTD- Sparkling french

Sziasztok!

Mint az előző posztban is említettem, ilyenkor, a vizsgaidőszakban, a tanulás helyett bármit szívesen csinálok, így vagyok a körömlakkozással is. Nincs túl sok (sőt idén 0 db) szóbeli vizsgám, a legtöbbje zh, vagy számítógépes vizsga, szóval gyakorlatilag bármit felvehetek, bármilyenre kisminkelhetem magam, és kilakkozhatom a körmöm. Persze ruha és smink ügyben nem szoktam elszállni, vizsga után szinte mindig van más programom, szóval ahhoz mérten szoktam készülődni, de a körmök terén szeretem a feltűnősködést. Ez a mai NOTD is így született, túlfeszítette a fantáziámat a társadalmi rétegek mobilitásának témaköre :D :D Szóval ez lett belőle:


újravásároltam a Müllerben az Aveo lakklemosót, de most nem az illatosítottat :)


bocsánat, még nem takarítottam le a széleket



A használt lakkok: Essence Nail Art twins 04- Mr. Big
                            Quiz 100 Ft-os lakk 01

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése