2012. június 27., szerda

Házias hétfő- Csirke fajitas

Sziasztok!
Úgy látom nem jön össze nekem ez a hétfői poszt dolog, de remélem nem bánjátok, hogy így össze-vissza jönnek ezek a receptes bejegyzések :) Ma egy nagyszerű, isteni finom, tipikus nyári vacsora recetjét hoztam el Nektek.A recet alapját innen vettem, csak kicsit átalakítottam: http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.hu/2011/12/kedvenc-tex-mex-gyors-csirke-fajitas-2.html
 Nagyon színes, finoman fűszeres és szerintem nem túl bonyolult elkésíteni sem. Ez pedig a

Csirke fajitas avokádókrémmel és sültrumplival

Hozzávalók( 2 személyre)
- fél kg csirkemell
- Fajitas fűszerkeverék
- Sültkrumpli(én fagyasztottat használtam)
- 1 avokádó
- Fél vöröshagyma
- 2-3 californiai paprika (ha 3, akkor zöld, sárga, piros, ha 2 akkor piros és sárga:))
- 3 gerezd fokhagyma
- 2-3 dl görög joghurt

Először elkészítem a fűszerkeveréket. Én ezeket használtam:
- 1 és fél evőkanál fokhagyma granulátum
- 1 ek. morzsolt oregánó
- 1 tk. édes fűszerpaprika
- 1 és fél tk. curry
- 1 tk Piros arany
- 1 lime leve
- 6 ek olaj( oliva v napraforgó)

Ezeket jóóól összekeverem, majd az ízlés szerint felvágott husira rákenem pácként és beteszem a hűtőbe kb 1 órára.
A sültkrumplit végtelenegyszerűen csak simán kisütöm, majd felvágom a paprikákat és a hagymát. Egy kis olajra rádobom a paprikát, 1-2 perc múlva a hagymát is. Egy kis vízzel néha felöntöm, majd kb fél óráig párolom, ha nagyon elpárologna a víz, lehet pótolni.

Az avokádókrémhez csak lepucolom az avokádót, összeturmixolom kicsit, majd jöhet hozzá a 2-3 zúzott fokhagyma, egy kis bors, a joghurt és egy kis citrom/limelé. Összekeverem és mehet a hűtőbe.

A húst egy kis olajon pici vízzel felengedve fedő alatt párolom, majd végül fedő nélkül pirítom.




Kész is az egész tex-mex jellegű kaja, a paprikás cucchoz ezért én kukoricát is raktam hozzá. Nekem és másoknak is nagyon ízlik, és tényleg jó ránézni végül a kész ételre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése