2012. június 4., hétfő

Brace yourself, change is coming

Sziasztok!

Nem véletlenül ez a poszt címe, ugyanis téééényleg nagy változás készülődik. Minden egyes alapozó tesztelős, bőrápoló rutinos bejegyzésben írtam arról, hogy de nagyon utálom a bőröm, mert zsíros, mert pattanásos, mert nem nőtte ki a kamaszkort és mert smink nélkül vállalhatatlan. A pattanás alatt pedig ne holmi kis piros izéket értsetek, hanem giganagy bumszli, ki tudja meddig lenyúló, egy darabig bőr alatt növekvő csomót, majd később gejzírként az arcomon kitörő, maga után csinos nyomot hagyó szörnyetegeket. Az tény, hogy ebből viszont nincs sok, a legrosszabb napjaimon is max. 5-6, de azok brutálul néznek ki, fájnak, plusz külön örömként az orcám szépséges közepére nőnek. Szóval én vártam és vártam a végtelenségig, Aspirin maszkoztam(ami még a legjobb dolog volt), ezerféle drogériás és patikás lemosót, kenőcsöt kipróbáltam, jártam kozmetikushoz (na ő rontott a legtöbbet), Zamiani csokipakolásoztam (total waste of money), de semmi változás. Néha kicsit jobb, néha rémes, ez így megy soook sok éve már. Hát most összegyűjtöttem a bátorságom és a pénzem, és megoldás után néztem. Nem akartam első körben bőrgyógyászhoz rohanni, hogy valami atom krémmel/tablettával lemarja az arcom, biztos voltam benne, hogy nem véletlen élem én át ezt a személyes poklot, és tartós, egészséges, egész lélekre testre kiható megoldást találtam, az orvosi kozmetikát. Ez amolyan átmenet a kettő közt, van orvosi végzettség, de inkább a bio jellegű, természetgyógyászos irányú az egész (persze pont annyira term. gyógyász, amennyire mi belemegyünk). Nem reklámoznám a helyet, mert meg leszek gyanúsítva, hogy hasznot húzok belőle (ami egyébként igaz is lenne), és ez végképp nem célom, de ha valakit érdekel tényleg a dolog, privátban megbeszélhetjük :)
A számomra kialakított program a következő: pár homeopátiás tabletta (stresszoldó-nálam valószínűleg ő a pattik növelőjének felelőse, plusz vitaminos, bőrmegújító hatásúak), egy vitaminkeverék ( sok A, B és D vitaminnal, bio zöldség gyümölcsből leszárítva), speckó arclemosó és gyógynövényes krém (ezt ők keverték ki ott), Bioderma AKN (kimondottan vékonyan a nagy bumszlikra kell felvinnem), bioptron lámpázás minden nap, heti egyszer benn náluk a kozmetikában egy szintén bioptronos kezelés (csak másfajta), erős, problémás bőrre való naptej és egy hetes salaktalanító diéta. Soknak tűnik nekem is nagyon így elsőre, de alig várom, hogy belekezdjek! Nagyon sok reményt fűzök a dologhoz, de természetesen mindenképp írok róla, hogy mi a helyzet, hogyan haladok.
Képeket most a hányás elkerülése érdekében nem mutogatnék... :(  
Amiről a legrészletesebben szeretnék írni, az a salaktalanító diéta, erre vagyok a legkíváncsibb, ennyire szigorú diétát még sosem követtem. Valószínűleg jövő héten kezdem, írok Nektek arról, hogy hány kilóról indulok, hogy mikor mit és mennyit eszem, és a végén kiderül, hogy az egészségesebb benső mellett lehet-e ezzel a diétával fogyni is. Én szuper kíváncsi fáncsi vagyok, és remélem sikerül a smink nélkül is elégedett, vagy legalább vállalható állapotot elérnem! :)

Ti küzdötök/küzdöttetek valaha hasonló problémával? Ismeritek ezeket a módszereket? Szép napot*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése