2012. május 20., vasárnap

Weekly photos

Sziasztok!

Hogy telt a hét? Én voltam 4 napot dolgozni szuper intenzíven, meg írtam 2 zht is, szóval eléggé kifáradtam, de azért jó volt:) Hoztam megint pár képet, remélem tetszik!


Az első egy naaaagyon fincsi éjjeli nasi. Sajnos ha sokáig tanulok este, újra éhes leszek, ezért kellett valamilyen kompromisszumos megoldás. Ez itt egy paradicsom felvágva, borssal megszórva, hozzá egy kis túró, plusz két vajkrémes pirítós teljes kiőrlésű kenyérből. Ez így annyira nem durván hizlaló, mégis nagyon finom és laktató. Ti mit szoktatok ilyenkor dézsmálni?


A kedvenc nyári innivalóm:) Isteni jegeskávé kakaóval megszórt tejszínhabbal a tetején. Kb litereket tudok belőle betermelni:)


 Ő még a házias hétfős receptből való melegszendvics majonézzel a tetején nyamiii

 First day of work smile :)


 Egy elmebeteg kutya, aki iiiiirtózatosan örül annak, ha hazaérek. <3<3<3


 Szakmai nyelv kicsit uncsi volt :D A kereszteket ne kérdezzétek, barátnőm alkotta :D


Koktél:) Méghozzá a munkahelyemen kaptam, a siker örömére koccintottunk. Pezsgő, narancslé és Curraco, meglepően finom. Ti milyen koktélokat szerettek?


Olyan szuper szép idő lett megint, hazafele sétáltam, és közben lőttem ezt a képet.

És végül vasárnap Epica koncerten voltunk, nagyon király volt:D Ismeritek? Bírjátok az ilyen zenét? Nekem ez a kedvencem tőlük:

 

Milyen hetetek volt? Munka, tanulás, vagy csak buliztatok? :) Élvezzétek ki a hétvége isteni maradék perceit*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése