2012. május 29., kedd

NOTD és EOTD

Sziasztok Csajszibarackok :D!

Ezer éve nem voltam errefelé a sok sok vizsga miatt, de most újra itt :) Egyrészt egy körmös, másrészt egy sminkes (ó igen, újra megpróbálkoztam vele) bejegyzést is hoztam, 2 in 1:)

Köröm: Essence Found my love gyönyörű levendulája az Essence pelyhesével feldobva, szerintem gyönyörű :)
A smink pedig: Pupa arany beütésű szürkés színe, a mélyítővonalban az Essence Irresistible nevű monója, amit még 300 Ft-ért lőttem, csodás :) Lora szemceruza és Essence smokey eyes szempillaspirálja








Na rohanok vizsgázni, ti miket viseltetek szemeteken, körmeiteken mostanság?

4 megjegyzés:

  1. szép színe van ennek a lakknak :) egy kalappal a vizsgához! :)

    VálaszTörlés
  2. De aranyos vagy, köszönöm :) Hát remélem jól ment :)

    VálaszTörlés
  3. Igen :) az egyik kedvenc színem amúgy is, pláne a lakkokban

    VálaszTörlés