2012. május 14., hétfő

Házias hétfő sokadik:)

Sziasztok!

Hogy vagytok? Én megvagyok, kicsit kipurcanva, folyton tanulok, dolgozom, rohangálok jobbra balra, de mindenképp akartam még egy bejegyzést írni Nektek:)
Mára 3 receptet hoztam, méghozzá költségkímélő, gyors és fincsirecepteket:)

1. A tésztasaláta

- tészta kívánság szerint kifőzve
- 4 szál újhagyma
- 5 paradicsom
- némi sonka(én sokkal szeretem)
- tejszín
- sajt
- nagy szemű étkezési túró(ö helyes nevet nem tudok neki, de így paradicsommal is meg szendvicsre kenve is lehet enni)
- szerecsendió
- só, bors

A nagy wasistdas kb ennyi, tészta megfőz, hozzá a felkockázott pari, a felkarikázott hagyma, felcsipegetett sonka, só, bors, szerecsendió, túró. Közben a sajtot a tejszínnel összeforralom és kééész :) Szuperfini, olcsó, és hidegen is csúcs.

2. Mindentbele szuperkaja
ehhez csak annyit, hogy a világ leglaktatóbb étele
- 2 szelet(egy főre) valamilyen hús-sertés szeletek, vagy csirke, de sertéssel jobb
- só, bors
- fél fej vöröshagyma
- pár szem főtt krumpli

Nagyjából kész is :D Só bors a húsira, némi olaj felforrósít, bele a hús, fedő alatt puhítom, hozzá jön a felvágott(ízlés szerint, én 16.-ba szoktam vágni:)), újra fedő, majd krumpli is mehet bele, és pirítom. Ready ;)

3. Melegszendvics
-szendvics :D: én főként vajrémet, sonkát, kukoricát/paradicsomot és sajtot szoktam egy szelet kenyérre pakolni, és mehet a sütőbe egy incifincit beolajozott alufóliára, 220 fokon kb. 10-15 p és kész.

Röhejes receptek tudom, de higgyétek el, ha egyedül laksz, életet mentenek. Én éppen melegszendvicset haminyamizok, ennyire futotta most, de holnap főzök valami nagyobb adag normális kaját is:)

Titeket ki lát el étellel? Van stupid, cserébe isteni és laktató  receptetek? Jó éjt*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése