2012. május 8., kedd

Áprilisi kedvencek

Sziasztok!

Ma egész nap tanulok, mert elég durva lesz a vizsgaidőszakom, de gondoltam pihizésképp összeszedem az áprilisi kedvenceimet, nem volt sok, de gondoltam azért megmutogatom :)

Test: Elkezdtem használni a Sunozon(Rossmannos márka) önbarnítós testápolóját világos bőrre, és nagyon tetszik. Az illata szokásos, szerintem büdös, de elég jól hidratál és szép egyenletesen barnít. 1000 Ft volt

Köröm:
 -Miss Sporty kalciumos körömerősítő lakkja bevált, tetszik, és látványos a hatása. 700 Ft körül volt.
- Essence 08 Night in Vegas pelyhes lakkja: nincs mit hozzáfűznöm, gyönyörűűű, kb. 5-600 Ft
- AveoBerry acetonmentes körömlakk lemosó: a szokásosnál kicsit jobb az illata, habár szerintem nem gyümölcsillatú. Szépen leszed mindenféle lakkot, a Müllerben kapható valami nevetséges-200 Ft?- áron:)

Smink:
- Garbier BB <3
- Essence quatrro- Oh so cute! : mostanság rákaptam belőle a fehér és a világoskék színre
- Astor Volume Artist szempillaspirál: újra megtaláltam valahogy, és rájöttem, hogy mennyire nagyon szeretem :D

lemaradt a drága BB:(

de van helyette BL(Blake Lively) a képen. haha :D

Nagyjából ennyire futotta most:) Ti mit szeretettetek az elmúlt hónapban? *

4 megjegyzés:

  1. Szióka! :)
    Már vártam a visszajelzést a Miss Sporty körömerősítőről...*.*
    Kitartást a vizsgákhoz! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Először is szuper nagy köszi,el is kel a kitartás :D
    Kicsit bővebben róla pedig annyit, hogy ha papírvékony és irtó töredezős a körmöd, logikusan nem tesz csodát, de ha nem durva a helyzet, abszolút tud segíteni, hamar szárad és alaplakknak is jó (nekem 1-2 nappal meghosszabbítja a lakkok tartósságát)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a bővebb infót, szerencsére a második kategóriába tartozom, úgyhogy nemsokára be is szerzek egy üvegcsével. :))

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés