2012. április 9., hétfő

OOTN - Back to black

Péntek este egy szuper kis koncerten voltam, azt szeretném most megmutatni, hogy mit viseltem. Igazán semmi különös, de néha a kevesebb több :) Egy smia jeggingset vettem fel egy fekete mélyebb kivágású lazább tunika szerű felsővel vettem föl. Nem tudom mennyire látszik, de a kerek kivágást fodor díszíti, a csipőrésznél egy gumival meg van kicsit húzva, az ujja pedig bővebb fodros. Egy krémszínű topánnal viseltem, a hajam simán ki volt engedve. A sminkem pedig szintén nagyon alap volt, de mostanság eléggé rákattantam a tusvonalra :)

Felső: Dorothy Perkins
Farmer: Jeans Club
Gyűrű: ajándék volt
Fülbevaló: SIX

Smink:
- Garnier BB
- NYC Color wheel pirosító
- Lovely tus
- Essence smokey eyes spirál











Ti egy laza mulatós estére mit szoktatok felvenni? Szép napot*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése