2012. április 17., kedd

NOTD - Galaxy nails

Sziasztok!

Mostanság kicsit tobzódunk a körmös posztokban, de valamiért elkapott ilyen téren az ihlet, remélem nem baj:) Szóval mára az egyik legszupertrendibb köröm ötletet próbáltam ki. Nemrég láttam a Bikira lányoknál is, szóval rászántam magam. Biztos lehetne jobb is, meg majd remélem lesz is, de szerintem elsőre nem is rossz. Szóval ők a galaktikus körmök, ami magyarul rém lükén hangzik, szóval galaxy nails :D

Használt lakkok: két réteg a Miss Sporty Clubbing Color sötétlilájából( ami egyébként gyönyörű). Erre jött, a köröm egész felületére tiszta kozmetikai szivaccsal felütögetett halványkék, ami az Essence you rock! 05- Speed of light blue árnyalata. Majd folytattam némi erős rózsaszínnel, egy Cosmiss lakkal, aztán jött egy kis neonsárga, Aden márkájú. A nagy művet a Q10 csillámlakkjával fejeztem be, plusz egy réteg fedőlakk.







Hogy tetszik? Ti kirpóbálnátok/tok?

2 megjegyzés:

  1. Elsőre nem is rossz! :)) A Cosmiss rózsaszínének szép a színe.
    A legtöbben amúgy többet szoktak hagyni a lila alapból, kissé foltszerűen csinálják. Esetleg nézd meg ezt, ha gondolod:
    http://www.emeraldsparkled.com/2011/11/31-day-challenge-day-19.html

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök, hogy tetszik:) Igen, a Cosmiss lakk csudaszép, kemény 2-300 forint volt, hatalmas deal, tartós, egy rétegben is szépen fed. Határozottan jogos a lilával kapcsolatos felvetés, de ez a szivacsos dolog elsőre azért kihívás volt, de köszönöm a linket, gyakorolni fogok! :)

    VálaszTörlés