2012. április 8., vasárnap

Házias hétfő 6.

Sziasztok!

Igaz ma nem hétfő van. de pár napja csináltam egy nagyon fincsi és gyors kaját, amit szívesen megosztanél Veletek :) Ő pedig a

Tárkonyos tejszínes csirkeragu

Hozzávalók:
- csirkemell
- 1-2 dl tejszín
- egy kis tej
- morzsolt tárkony
- valamennyi reszelt sajt
- fél deci fehér bor
- só, bors
- rizs
- víz
- vegeta

Elkészítés:

Felkockázom a csirkemellet, és elkészítem a rizst, nekem van ilyen mikrós rizs készítőm, azzal csináltam. A csirkemell kockákat kis olajon fehéresre sütöm, majd jöhet hozzá a tejszín kis tejjel, vagy vízzel megtoldva, plusz a bor. Fedő alatt kis lángon párolom kb 20 percig, majd nagy lángon pirítom hozzáadva a reszelt sajtot, majd legvégül a tárkonyt. A mirkós rizs 12 perc alatt kész, utána és vagy borssal sóval, vagy vegetával és egy fél deci tejszínnel ízesítem. És tádádáááá kész is az egész :)

Remélem tetszik. Ti szeretitek az ilyesmit? Boldog és szép húsvétot Csajszik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése