2012. április 22., vasárnap

Drogériás zsákmány

Sziasztok!


Nemrég értem haza a kis kiruccanásból, szuper volt. Először is nagyon alaposan lezuhanyoztam és hajat mostam, most pedig  arcpakolásozok (szenes-mézes) és körmöt lakkozok, szóval helyrerázom a lestrapált kinézetem :D :D
Vége lett a  Dr. Csontnak is, így gondoltam összedobok egy gyors posztot a legutóbbi mini drogériás haulomról.

A Dm-ben voltam, ahogy említettem, nagyon rákattantam mostanság, plusz egy tündéri barátnőmtől kaptam pár kupont is, így teljes volt az öröm.




Először is egy dezodorra volt szükségem a roll-on típusúakat kedvelem, eddig a zöld golyós Fa-t használtam, szerettem, de annyira nem ragaszkodtam hozzá. A választásom a DM saját márkás Balea Deo Roll-on deojára esett, méghozzá a vaníliás illatúra. 48 órás védelmet ígér, és nincs benne alkohol. A csomagolása egyszerű, de szép, kb. mint az összes ilyené, fehér és a kupakja pedig sárga. Az illata valami isteni, nagyon vaníliás, olyan madártej jellegű, a hatása pedig elég jó, de én nem vagyok nagyon izzadós, szóval ebben igazából nem tudok segíteni. Viszont az tuti, hogy fehér nyomot hagy maga után pl. egy fekete topon, de kb. ez az egyetlen negatívuma. 50 ml-t kapunk 350 Ft-ért, én ajánlom abszolút.

Valamiért aznap a vanília bűvöletében voltam, így lecsaptam a Bebe vaníliás ajakápolójára. A csomagolása semmi különös Sima fehér és sárgás gyöngyházas, nem túlbonyolított. Az illata nagyon fincsi, a hatása viszont... Kb a 0-val egyenlő. Mivel az ajkakon olyan bronzosan csillog, így azt mondod nyárra szájfény helyett elmegy, de mint szőlőzsír, semmi értelme. 4,9 g-t kapunk 500 Ft-ért, de nekem volt rá kuponom, így csak 250 volt, de semmiképp sem vásárolnám újra(még ennyiért sem).

Mivel mostanság nagyon elkezdett töredezni a körmöm, mindenképp akartam rá valamit szerezni, és volt egy Miss Sporty 25%-os márka joker kuponom, hát megvettem a kálciumos körömerősítő lakkjukat. Bár az üvegben zöld, a körömre felkenve egy halvány gyöngyházas réteg marad utána. A hatásról nem tudok nyilatkozni még, de mindenképp fogok. Remélem beválik. 8 ml 680 Ft, de a május 31-ig érvényes kuponnal csak 510 Ft volt.

Végül pedig vettem egy Balea Soft&Care nedves sminklemosó kendő csomagot, 10 darabosat. Az illata isteni gyümölcsös, és elméletileg tele van vitaminnal. Lejön vele szépen a smink, semmi különös, de furcsa az állaga, inkább krémesebb, mint nedvesebb, ennek ellenére ez a 10 db mindenképp el fog fogyni, elsősorban  a kirándulásra vettem, de még kb. 5 maradt benne.280 Ft volt, és végül is ajánlom.

Próbáltátok valamelyik terméket? Miket vásároltatok mostanság?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése