2012. március 25., vasárnap

NOTD- Pedal faster Suzi!

Sziasztok!

Erzsinek köszönhetően meglepett tegnap valamivel a posta, amit már nagyon vártam, egy OPI lakkal, amit egy nyereményjátékán nyertem. Még sosem nyertem semmi ilyesmi játékon, plusz az OPI-ról eddig csak álmodoztam, úgyhogy dupla öröm. A lakk az új Holland kollekció része, mégpedig a Pedal faster Suzi! Ez egy gyönyörű csillámos rózsaszínes, annyira bájos, mégis különleges szín, tök odavagyok érte. Az ecsete szuper, kézre áll, kb 2-3 réteg kell belőle, de elég gyorsan megszáradt, szóval nem gáz. Azért döntöttem emellett a szín mellett, mert egy nagyon általános és hordható színt akartam, amit sokszor tudok majd használni, mert itt jobban számít, hogy minőségi legyen egy ilyen alapvetőbb színű lakk.










Nektek hogy tetszik? Van már OPI lakkotok?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, imádom a rózsaszín minden árnyalatát! Az OPI-t is szeretem!

    VálaszTörlés
  2. Jaj nekem is annyira tetszik, tuti nem ez lesz az utolsó OPI lakkom :)

    VálaszTörlés