2012. március 13., kedd

NOTD- Mályva

Sziasztok!

Mára egy körmös posztot hoztam Nektek, jobban mondva egy lakk tesztet. Ugyanis a lakozzás terén nincs nagy durranás, simán csak kifestettem őket. Maga a termék a Pupa Lating Color nevű lakkja, méghozzá egy csodás bordós, mályvás színben, amolyan vámpíros szerintem :) Árnyalat nevet az istennek sem leletem rajta, illetve az alján levő matricán van annyi, hogy M269, talán ez lehet az, nem túl fantáziadús na. Viszont a minősége egy mese, siklik az ecset, nem lesz csíkos, egy rétegben is tökéletesen fed, kb 10 perc alatt csontra szárad, és fedőlakk nélkül is szép fényes. Tartósságról még nem tudok nyilatkozni, de majd fogok. Én ezt ajándékba kaptam, de kis utánanézéssel kiderítettem, hogy az ára 5,90 euró, vagyis kb 1770 forint. Szerintem ennyit megér bőven. De lehet kapni a Marionnaudban is ott is 1800 körül van:)

Hogy tetszik? Próbáltatok más terméket már ettől a márkától?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése