2012. március 23., péntek

Napi boldogságlöket- Köröm öröm

Sziasztok!

A tegnapi boldogságbogyó kép kimaradt, mert a legjobb része az volt, hogy megdicsértek nagyon a munkahelyemen, aminek irtóra örültem, mert így előléptetés is felbukkanhat, ami több fizut jelent, így jobban félre tudok tenni, hogy a nagyon nagyra törő 2012-es terveim megvalósítsam :)

A mai napra viszont hoztam képet, méghozzá erről a szuper körömlakkról. Barátnőmnél találtam, egy Moyra lakk, sajnos nem tudom hányas számú, de csodaszép. Csillogó sötétkék, két rétegben tökéletesen fed, hamar szárad meg meglepően mattra. Nekem úgy nem tetszett, ezért tettem rá egy adag fényes fedőlakkot is. A képen valami tök izgit tartok a kezemben, amiről holnap vagy holnapután lesz teszt:)




Amúgy meg tgif:) Ti is úgy örültek neki, mint én?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése