2012. március 26., hétfő

Házias hétfő 5.


Sziasztok!

Mivel ma már ma van :D ezért gondoltam megírom még lefekvés előtt a bejegyzést, mert annyira napközben nem lesz időm: munka suli, barátnőzés, megint suli aztán meg a barátommal leszek és még francia órám is lesz szóóóóval sűrű nap lesz.

Igazából asszem egy hétfőt kihagytam, de nem volt ihletem, de tegnap még sütöttem valamit és gondoltam megosztom Veletek a receptjét, mert nagyon fincsi lett :) Tehát jöjjön a :

Csokis gesztenyés muffin

Hozzávalók:
- 10 dkg étcsoki
- 25 dkg gesztenyepüré/massza
- 2 ek. cukor
- 2 ek. rum
- 10 dkg margarin
- 2 ek. baracklekvár
- 3 tojás
- 5 dkg liszt
- 1 csomag sütőpor
- 1 csipet só

Elkészítés:

Felolvasztjuk a csokoládét és összekeverem a gesztenyemasszával. Hozzáadom a margarint, a cukrot, a rumot, a lekvárt és a 3 tojássárgáját, a lisztet és a sütőport. A 3 tojásfehérjét felverem a csipet sóval, majd lassan a csoki gesztenyés krémet hozzáadagolom a fehérjéhez. Óvatosan összekeverem, hogy ne törjön össze a hab. A krémet formákba öntöm és 205 fokon 15 percig sütöm(kb). Isteni és nagyon egyszerű.


epic fail: karácsonyi papír

Remélem tetszik. Ti szoktatok muffint sütni?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki *-* Én nem szoktam, mert sose sikerül :/ Nem lesz rossz, de nem lesz olyan igazi muffin ízű, és olyan omlós. :/

    VálaszTörlés
  2. :) Szerintem ezt nyugodtan próbáld meg, mert mivel a gesztenyemassza az alapja elég omlós lesz, csak nem szabad túlsütni, mert úgy könnyen tönkre megy. Sok sikert!

    VálaszTörlés