2012. március 10., szombat

Házias hétfő 4.

Sziasztok!
Lemaradtam eléggé a házias hétfős dologgal, de most van időm bepótolni, úgyhogy két receptet is hoztam, fotó nincs, igyekszem majd csinálni, és utólag pótlom, ezért bocsánatot kérek :) Tehát akkor az első egy örök kedvenc. nagyon gyors, ügyes kis kaja, az alap bármivel behelyettesíthető, akár sárgarépával is, sokkal egészségesebb úgy :) Ennyi felvezetés után jöjjön a:

Rántott hagymakarikák zöld fűszeres mártogatóssal

Hozzávalók: vöröshagyma
2-3 ek. liszt
1-2 tojás
kis tej
pici szerecsendió
zsemlemorzsa
olaj a sütéshez

A hagymát meghámozom felkarikázom, szétválasztom a gyűrűket. Egy zacskó aljára teszem a pár kanál lisztet és elkezdem összerázni. A tojást felütöm kis tejjel felöntöm, szerecsendióval ízesítem. A belisztezett karikákat belemártom a tojás-masszába, majd mehetnek egy zsemlemorzsával teli zacskóba. Ezt a műveletet 1-2-szer megismétlem. Olajat forrósítók, és kirántom, leitatom róla a felesleges zsírt, sózom és kész.

Mártogatós hozzávalók: 2 ek. tejföl
fél-1 ek. majonéz
1. ek joghurt
zöld fűszer keverék( nekem Matchos Provance van)
esetleg snidling, ha van

Ezeket mind összekeverem és kész:)

A másik recept pedig szintén nagyon egyszerű, a Tündérkertben leltem, kb ugyanazt alkottam, mint amit Rita leírt a receptben. Fontos, hogy a mikró 400 watton legyen és így nekem kb 3 perc 40 mp alatt pont tökéletes lett:) Fogyasztható málnával, banánnal, almával, naranccsal, vanília pudinggal, lekvárral. Még a sütés előtt a tésztába lehet tenni csoki darabokat is:) Imádom:)

Szeretitek az ilyen gyors, nasi jellegű kajákat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése