2012. március 24., szombat

Garnier BB krém teszt

Sziasztok!

A tegnapi képen nem volt nehéz kitalálni, hogy mi van a kezemben, és ahogy ígértem ma írok is róla bővebben. Azt hiszem a BB krémeket nem kell bemutatnom senkinek, és nem is hiszem, hogy én lennék erre a legmegfelelőbb személy. Sok sok bloggerina prímán informált ebben a témában, tuti ismeritek mindegyiket :)
Nos engem annyira nem hozott lázba ez az Ázsia- BB vonal, nem is engedhetem meg magamnak igazából. Viszont a tavasz és az őőőőőőőőőrületes jó időnek köszönhetően elkezdtem gondolkodni egy lazább, egészségesebb alapozó beszerzésén. Amikor pedig olvastam róla a blogokon a véleményeket és láttam, hogy le van értékelve 1800 forintra, tudtam, hogy ő az én emberem.

Amit a Garnier ígér:
A BB(Beauty Balzsam) krémek ihlette Miracle Skin Perfector újszerű összetétele egyesíti az ápolást egy könnyed alapozó hatásával az azonnali tökéletes eredményért. A mindennapi arcápolási rutin csupán egyetlen lépésben:
- Az antioxidáns tulajdonságú C-vitamin származék ragyogást ad a bőrnek.
- Az ásványi pigmentek természetesen egységessé teszik a bőrszínt.
- Az SPF 15 fényszűrőt tartalmazó összetétele segít védeni a bőrt az UV sugarak káros hatásaitól.

Amit én tapasztaltam:
Az enyém a 03-as medium árnyalat, elsőre megijedtem, hogy túl sötét lesz, de szuper jól beleolvad a bőrömbe és abszolút egységes bőrképet ad. A fedése nem valami lenyűgöző, de ebben a melegben pont elég. Szépen hidratál, hosszú távon javítja is a bőrt állapotát, tud lélegezni alatta, nekem nagyon bejön. Az illata finom, az állaga kicsit sűrűbb, krémesebb, mint amire számítottam. Mindenesetre tetszik, szóval én azt mondom, hogy abszolút megérte azt az 1800-2000 forintot.








Próbáltátok már? Van esetleg már ázsiai BB krémetek? Szép hétvégét*

3 megjegyzés:

  1. Én még nem próbáltam, de annyira vegyes véleményeket olvasok, hogy úgy döntöttem hogy inkább a koreait próbálom majd ki. :/

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik, szerintem egy próbát megér, sok újságban láttam, hogy van termékminta pl. Én nekem elég vacak az arcbőröm és úgy érzem jót tett vele. És tekintve, hogy olcsóbb és könnyebben elérhető, mint a koreai pajtásai, ezért döntöttem mellette, de nagyon kíváncsi vagyok pl egy Skin food termékre is.

    VálaszTörlés