2012. március 19., hétfő

DIY- Citromos vaníliás bőrradír

Sziasztok!

A mai napra egy csináld önmagad ötletet hoztam Nektek. Régóta kutatok egy jó és olcsó bőrradír után, de mindig irreálisnak éreztem az árakat. Ezért úgy döntöttem elkészítem a saját, alig pár forintba kerülő kencémet.
Hozzávalók:
citromlé- én kb 3 citromnyit csavartam bele, elég gyengus citromok voltak
2 ek olaj, leginkább olíva
2 ek folyékony szappan/tusfürdő, ha lehet illatmentes
1 kiskanál vanília aroma az illata miatt
4-5 kávéscsészényi cukor

Minden hozzávalót összekeverek a cukor kivételével, azt a végén apránként adagolom hozzá, hogy ne legyen túl sűrű( kb annyira kell, h nehéz legyen már keverni)

Beleöntöm egy üvegbe és kész. Hűtőben egy jó ideig eláll, érdemes kipróbálni, én imádom. Friss, üde és pofonegyszerű az elkészítése :)


én ilyen cukcsimukcsi üvegbe raktam :)


Hogy tetszik? Szép estét*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése