2012. március 31., szombat

Balea Professional teszt


Sziasztok!

Ma egy tesztes bejegyzést hoztam Nektek. Kezdett kifogyni a Sunfleur samponom és bár tetszett, a boltokban nem nagyon láttam a nyomát, így valami más alternatíva után kellett néznem. Mostanság eléggé rákattantam a DM saját márkás termékeire a Balea cuccaira, mert szerintem elég jó minőségű dolgokat kapunk szuper jó áron. Hosszas válogatás után őket szúrtam ki magamnak.
Az első tehát a sampon:

Balea Professional Braun Shampoo

Amit ígér: "Sampon színpigmentekkel, henna kivonattal és UV-védelemmel, természetes és festett barna hajra."

Nagyon tetszik az benne, hogy az én saját hajszínemre szabott termék, tartalmaz UV szűrőt, viszont szilikont nem. A tégelye elég fura tubusos, de nincs ellene semmi kivetnivalóm, szép csillámos barna a csomagolás, minden infó jól látható helyen fel van tüntetve. Az illata nem túl agresszív, de nagyon finom vaníliás kókuszos. A sampon színe elég érdekes, olyan tejcsoki jellegű, elsőre meglepő :) A hatásai pedig nem lenyügöző, de pont elég. Szerintem annyit tesz, mint amennyit egy rendes samponnak kell, szépen tisztít, kb. 3 napig nem zsírosodik be annyira a hajam, szóval meg vagyok vele elégedve. Kábé 450 forintért kapunk 250 ml-t, ami szerintem szuper ár érték arányban.

A balzsam pedig:

Balea Professional Braun Spülung

Amit ígér: "Hajbalzsam színpigmentekkel, henna kivonattal, E-vitaminnal és UV-védelemmel, természetes és festett barna hajra."

Ugyanolyan a tubusa, az illata, a színe kicsit sötétebb, mondjuk olyan étcsoki jellegű :) Erre is azt tudnám mondani, hogy azt teszi, amit egy balzsamnak tennie kell. Valamennyire ápol és kisimít, de nem tesz csodát. Ez is kb 400 körül volt, 200 ml-t kapunk ennyiért, szóval nekem ez is a verhetetlen ár érték kategória.

kép: Google, Dm honlap talán, ez az egész termékcsalád, a középső két termékről írtam ma


Ti milyen sampont használtok? Próbáltatok már más Balea termékeket?

2 megjegyzés:

  1. Én ennek a hajdúsító verzióját használom. Bár nemrég kipróbáltam ezt is, de nem sokat ér szerintem. Ha a hajdúsítót használom, akkor 5napig nem zsírosodik a hajam. :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem eddig bejött, de lehet idővel megszokja a hajam és kereshetek mást. De ez a hajdúsítós jól hangzik, lehet kipróbálom majd. :)

    VálaszTörlés