2012. március 10., szombat

Az első 10- Sorozatok

Sziasztok!

Mára egy új 10 kedvences részt hoztam, méghozzá a sorozatokról. Rengeteget nézek/néztem mindig is, de persze nem ülök napszámban a tv/gép előtt. Na mindegy, a lényeg, hogy sok a kedvenc. nehéz is volt a választás :)

1. Skins
Imádom szeretem, kötelező mindenkinek. Az első 2 évad sztorija jobban össze volt rakva, de a 3-4-ben felülmúlhatatlan az Effy- Freddie páros. Az 5-6. már sokkal kevésbé tetszik, kicsit csalódtam is benne. De az első 4, na az wáááá. :) Kedvenceim voltak Maxxie, Chris és Cassie az 1-2ből, Effy, Freddie, Naomi a 3-4.-ből, Grace, Alo és Rich az 5-6.- ból. Ha pedig valaki nem ismerné egyáltalán a sorozatot a lényegi tartalma röviden: a 6 évadban 3 nagyobb baráti társaság forog a középpontban, az élet mindennemű problémáit feldolgozza némi szexualitással, alkohollal és drogokkal fűszerezve.





2. Jóbarátok
Ezt sem kell túlmagyarázni. Mindennapos gondok, problémák, karakterek hihetetlen humorral és abszurd helyzetekkel körítve. Ez az egy sorozat szerintem, ami az összes évad összes részében tudta hozni a szintet.

3. Misfits
Nem biztos, hogy mindenkinek tetszene. Kis költségvetésű, nincs sok speckó effekt benne, mégis baromira bele lehet zúgni. Röviden a Heroes és a Skins keveréke. Kezelhetetlen, problémás fiatalok egy természeti esemény miatt szuperképességet kapnak. Nagyon könnyen bele lehet esni, csak ajánlani tudom.






4. Gyilkos elmék
Kedvelem a gyilkolós, rablós, lövöldözős, nyomozós dolgokat, de egy idő után uncsi. Szerintem ez az egy az, amelyik mellett kitartok, tetszik ez a profil alkotósdi. Meg pszichológiai szempontból is érdekes.




5. Dokik
Egyszerűen vannak olyan sorozatok, amikkel nem tudok betelni. Bármikor megnevettet, és olyan abszurd gondolkodásúak a szereplők, imádom. Egy kórházban játszódik, ahol a szereplőknek mind párkapcsolati, mind szakmai problémákkal kell nap, mint nap megküzdeniük, mégis olyan lüke dolgok jutnak folyamatosan eszükbe, fárasztó poénok, stb, hahh nagy szerelem a mienk :)






6. Született szinglik
Általában a sorozatsztárok ritkán képesek új, jó és maradanó dolgokba fogni. Szerintem ez többé kevésbé sikerült megtennie Courtney Coxnak ebben a kis limonádéban. Nincs komoly mondanivaló, csak sok jó poén, szuper hangulatú baráti társaság és imádnivaló színészek. Jules, azaz a Jóbarátok Monicája egy elvált 40-es nő, aki tinédzserfiát neveli, istápolja a volt férjét és barátait, és randizni próbál, egy naaagy pohár borral a kezében:) Ha szeretitek a vicces és habkönnyű dolgokat, hajrá.



7. Nevelésből elégséges
Ebből is látszik, hogy totál abszurd humor mániás vagyok, ez is az ilyen kategória. Jimmy lefekszik egy ismeretlen lánnyal, akiről másnap kiderül, hogy sorozatgyilkos, akit be is zárnak a börtönbe. Ám az egyéjszakás románcnak súlyos nyoma maradt, egy kisbaba. Az édesanyát halálra ítélik, így Jimmy neveli tovább Hope-ot, régebbi nevén Beyonce hercegnőt :D :D Nem mondhatnám, hogy egyedül kell nevelni, hiszen az egész családja és barátai segítenek neki inkább kevesebb, mint több sikerrel :)



8. Supernatural
Egyrészt Dean irtó cuki *.* Másrészt szuper izgalmas, néha vicces, néha szomorú, mindenkinek csak ajánlani tudom. Tartalma röviden: egy édesapa két gyermeke életét menti a házukban rejtélyesen kitört tűzből, de felesége nem éli sajnos túl. az édesapa úgy érzi, hogy földön túli erők ragadták el nejét, és arra adja az életét, hogy felkutassa azt a gonosz szellemet, aki ezt tette. Ám eltűnik és két, már felnőtt fia indul utána megkeresni, miközben ők is "szellemes" ügyeket oldanak meg.

Ezt a részt nem engedi belinkelni, de nézzétek meg, zseniális :D http://www.youtube.com/watch?v=7WWP_HUQ0lA



9. True Blood
Nem csípem a vámpíros témát túlzottan, de ez a szívem csücske. Túl sok mást nem tudok róla mondani, ezt nézni kell. azt hozzátenném, hogy Soookie karaktere most már az idegbajt hozza rám, kezd kicsit irritáló lenni...






10. Így jártam anyátokkal
Bár mostanság már szinte meg sem néztem az új részeket, azért nem hagyhattam ki. Úgy kb az első 5 évad volt ötletes, baromi vicces, jó karakterekkel, sok szállóigévé lett mondattal, de azóta ellaposult. Ettől független a régi részekért odavagyok. Robin, Lily és Barney a 3 kedvenc:)





Szeretitek/ismeritek valamelyiket? Ti miket néztek? További szép hétvégét*

4 megjegyzés:

  1. hú,ebből sokat ismerek és szeretek,de a Misfits-et még nem,nagyon felkeltetted az érdeklődésem - köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. örülök, remélem tetszeni fog! :):)

    VálaszTörlés
  3. A skins-t én is imádom! Mindegyik évadban van egy néger. nekem ez feltűnt :D

    VálaszTörlés
  4. :D :D most hogy mondod tényleg :D biztos az esélyegyenlőség jegyében :D de pl én a két néger lányt nem szerettem különösebben, Thomas a 3-4.-ből viszont jó fej volt :)

    VálaszTörlés