2012. március 4., vasárnap

Arcápolási rutin

Sziasztok Hóvirágok:)!

Már régebben ígértem Nektek egy arcápolós bejegyzést, és íme eljött ennek is az ideje. Volt már egy ilyen jellegű poszt a blogon, de azóta változott sok minden.
Fontos leszögezni, hogy a bőröm zsíros, gyakran pattanásos, és sajnos jó néhány kisebb sebhelyem is van, a régebbi pattanások nyomai. Szóval a helyzet nem túl fényes... De mostanság kicsit lecsitultak a dolgok, szerintem a használt termékeknek köszönhetően. A jövőben tervezem még egy-két krém beszerzését, de erről majd később.

Reggel: ilyenkor csak lemosom az arcom, tonikozok, és felteszek egy nappali krémet a sminkem alá.
Lemosónak az Alterra Junge Pflege Waschfluid nevű termékét használom, ami egy elég folyékony átlátszó, menta illatú zselé. Tisztítja a zsíros, problémás bőrt, csökkenti a faggyútermelést, gyógyítja a sebeket, pattanásokat. Az Alterra köztudottan egy natúr márka, vegán termékeket gyártanak. Nem drága, könnyen elérhető minden Rossmannban, mégis akárhogy is nézve, jobbat tesz egy ilyen termék a bőrnek, mint a pancsolt vegyszeres dolgok. Nagyon szeretem, napjában többször használom.
Tonikként szintén Alterra terméket használok, az Alterra Gesichtwasser-t barackos illatban, ami normál és kevert bőrre ajánlott. Az illata nagyon finom, kellemes friss érzést ad, ezt is nagyon csípem, reggel este használom.
A nappali arckrémem pedig a Nivea Make up starter-je, a kék kupakos, normál, vegyes bőrre. Imádom:) Könnyű, pont megfelelően hidratál, és tökéletes smink alap.

Este: Először is leszedem a sminkem, lemosom az arcom, tonikozok, és kétféle krémmel hidratálok.
Sminklemosó kendők közül a kedvencem a nagy kiszerelésű Ebelin Nedves Törlőkendő aleo verával. Nagyon olcsó, elég hatásos, kettő kell belőle egy teljes smink leszedéséhez.
Ez után a L'oreal Triple Active Komfort Arclemosó tejét használom. Finom az illata, és nagyon gyengéden szedi le a maradék szennyeződést.
Utána jöhet a fenn említett Alterra lemosó, majd az Aqua Tinikrémét szoktam felkenni vékonyan. Alice részletesen ír erről a termékről, én az ő cikkén felbuzdulva vettem meg, és nem csalódtam, nagyon jó:) Nem mentem még el a Herbaházba, tervezem egyébként, én a Szépség palotában leletem rá, a Kálvin közelében.
A tinikrém után jöhet egy éjszakai hidratáló, ami szintén az Alterra Junge Pflege családból van, a neve Alterra Junge Pflege Feuchtigkeitsfluid. Elsőre furcsa de azóta megszerettem. Az illata nem a legjobb, elsőre ragacsos érzést hagy a bőrön, de szépen javít a bőrhibákon, és reggelre sem lesz zsíros a bőröm.
Csúnyább pattanásokra pedig a Balea pattanás leszárítóját használom, szuper kis termék, csak ajánlani tudom.

Hetente radírozom az arcom, egyszer a Sunfleur grapefruitos fizikai radírjával, a Sunfleur bőrmegújító radírral, és egyszer a Sunfleur kénes kémiai radírjával. Kb. kéthetente használom az Aspirin maszkot, a Balea Holt tengeres maszkját, felváltva a Freeman avokádós zabkásás maszkjával. Nagyon ajánlom mind két terméket, jó az illatuk és sokat segítenek a problémás bőrön.






Nekem ezek a termékek mind beváltak, lassan de biztosan haladok a szebb arcbőr felé, már látom a fényt az alagút végén:)
Ti miket használtok? Mit ajánlanátok nekem?:)
Szép napot, évezzétek ki a napsütést*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése