2012. február 3., péntek

Valentin 1- Ha én lennék a szerelmed

Sziasztok!

Azt találtam ki, hogy fogok csinálni egy pár részes sorozatot Valentin- napra, smink, köröm, haj, esetleg outfit, ahogy alakul.
Én személy szerint nem rajongok halálosan az ünnepért, de ha van valakije az embernek, érdemes picit megünnepelni. Mi általában ezen a napon kicsit kirúgunk a hámból, pl. elmegyünk egy drágább cukrászdába, sétálunk egy nagyot( ez idén szerintem sztornózva lesz a szibériai idő miatt), este pedig borozgatunk a kedvenc helyünkön. Idén sem lesz ez másként, már ki is néztem az idei cukrászdát :)

Mára egy sminket hoztam, igen egyszerű elkészíteni:)

Miket használtam:
Arc: NYC Natural Matte alapozó-002 sand
Kryolan korrektor
Lovely pirosító- Cranberry kiss
Max factor Creme puff púder

Szem: Lora hármas, Miss Rose négyes, H&M 36os paletta
Lora szemceruza
Lora Volume Collagen szempillaspirál






Hogyan készült:
A szemet írom csak le, a többit mindenki ahogy szokta :) A szemhéjat lealapozzuk, majd egy világos aranyos/fehér színt viszünk a szemzugba, illetve at alsó szempillasor belső felére, én egy selyemfényű nagyon világos krémszínű aranyat használtam a Miss Rose négyesből. Az egész mozgószemhéjon eldolgozunk egy korallos barackos aranyat, én ehhez a Miss Roseból a rozé pezsgő színt( rózsaszínes), illetve a Lora hármasból egy korall-barackot kevertem össze. A felvitt szín fölé egy erősebb rózsaszínt dolgozunk el-H&M paletta rózsaszínje. Majd a mélyítővonal külső részére, és a szemhéj külső szélére V alakban egy bronz( Miss Rose) és egy sötétbarna (H&M) keverékét viszünk fel, hogy mélységet kapjon a szem. A szempillasort felül kihúzzuk egy fekete szemceruzával, spirálozás, és egy krémes fehér színt felviszünk a szemöldökcsont alá és voilá kész:)

Csak hogy legyen mit hallgatni hozzá:



Hogy tetszik? Ti hogy álltok a Valentin- nappal?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése