2012. február 7., kedd

Házias hétfő 3.

Sziasztok!

Mióta nincs suli, teljesen kiestem a napok ritmusából, így elfelejtettem, hogy egy újabb hétfő telt el, de ma bepótlom a házias hétfős cikket, hátha valaki rettentően aggódott volna :D Szerencsére nem kell sokat gondolkodnom, hiszen rengeteget főzök, eléggé időmilliomos vagyok még egy cirka hétig kb. A mai recept is baromi egyszerű, mégis nagyszerű, remélem elnyeri a tetszéseteket:)
A recept alapja egy Spar-os Salsa szósz, amit egy-két hete hozott át egy barátnőm, amikor esti iszogatás volt nálunk, nagyon fincsi mártogatós a tortilla chips-szel. Viszont kb a fele megmaradt, és mivel nem szoktam ilyesmiket sokat nassolni, gondoltam, hogy máshogy fogyasztom el. Íme a recept a

Mexikói csirkefalatokhoz

Hozzávalók:
csirkemell(tetszés szerinti mennyiség)
1 paradicsom
só, bors, ízlés szerint
2-3 evőkanál Salsa szósz( van sima és csípős változat, én az utóbbit használtam)

Elkészítés:
A csirkemellet és a paradicsomot felkockázom, olajat forrósítok serpenyőben, a húst sózóm, borsozom, hozzákeverem a szószt, majd a paradicsommal együtt a serpenyőbe zúdítom. Fedő alatt sütögetem, párolom kb 10 percig közepes/nagy lángon. Én egy szelet tortillával és friss salátával fogyasztottam, de rizzsel is biztos nagyon fincsi.


2 megjegyzés: