2012. február 7., kedd

Haul

Sziasztok!

Az utóbbi időben összegyűlt pár dolog, amiket most szeretnék Nektek megmutatni. Elsőként az Essence leárazásokon zsákmányoltam 3 dolgot, ami nagyon megtetszett, a többit annyira nem éreztem égetően szükségesnek. Beszereztem a Stay with me szájfények közül a 04-es Trendsetter árnyalatot, ami egy gyönyörű, pigmentált, tényleg tartós szájfény, 300 Ft-ért bőven bőven megérte. A monok közül a 14-es Irresistible névre hallgatóra csaptam le, ami egy szépen csillogó, metálos, nagyon jól pigmentált szürkés szín. Végül pedig a sokak által annyira dicsért Multi action smokey eyes szempilaspirált is megvettem, nagyon tetszik, gyönyörű pillákat csinál.



Drogériás szerzeményeim közt van még az NYC Natural Matte alapozója, amit én a 002-es sand árnyalatban vettem meg. Nem egy szuper csodás és lenyűgöző alapozó, de 900 Ft-ot megér. A fedése közepes, viszonylag tartós, de a mattító hatás elhanyagolható, egyszer minimum újra kell púderezni napközben. Szintén a Rossmannban vettem meg a Freeman avokádós és zabkásás arcmaszkját, amiről Rita blogján olvastam. Tényleg nagyon jó termék, segíti a pattanások gyógyulását, fokozza a bőr faggyútermelését, és pihe puhává varázsolja az arcot. Ez 1400 Ft volt, bőven megérte. Ja és még megvettem az Essence sütiillatú kézrémei közül a vaníliás almás pitéset, fincsi az illata, és elég jól hidratál, szóval 400 Ft-ért csak ajánlani tudom.



Végül de nem utolsó sorban jártam eurós boltban is, itt egy Cosmiss névre hallgató nagyon rózsaszín körömlakkot szereztem be, és egy Miss Rosé Soft&Mild 10 részes szemhéjpúder palettát. A lakkal nagyon meg vagyok elégedve, egy rétegben is szépen fed, tartós, és gyönyörű a színe, 380 Ft volt kb. A paletta már hagy némi kívánnivalót maga után. A színek nagyon bejöttek már úgy első látásra is, de igen nagy az eltérés a pigmentáltságuk közt. Maguk a festékek nagyon puhák, ha kicsit jobban belenyomod az ecsetet, mélyedés keletkezik a felszínén. Van egy-két olyan, amiből irtó nehéz bármi színt is előcsikarni, vannak közepesek, és van néhány szuper pigmentált is. Bár csak 850 Ft volt, nem hiszem, hogy újravenném, főleg mert irtó csillámosak, szóval hétköznapra nem túl praktikus.




Itt van néhány swatch is: a legfelső a két Essence-s cuccé, az alsó kettő pedig a Miss Rosé paletta színei, szerintem eléggé durva a pigmentáció különbség...:S




Hogy tetszenek? Ti vettetek valamit mostanság? Szép napot*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése