2012. február 28., kedd

Dear spring...

...I'm so glad that you arrived!

Sziasztok!

Íme a mai napra beígért másik bejegyzés is. Nem nagy durranás, inkább a hangulata miatt gondoltam, hogy felrakom ezeket a képeket. A kedvenc évszakom a tavasz, és a hétvégén olyan boldog voltam a jó időtől, rengeteget sétáltunk a városban, és felavattam a turkálós bejegyzésben megismert kis zöld kabátomat is. A képek estefele készültek, a város egyik legalapvetőbb turista látványosságánál, gondoltam kezdetnek nem rossz ötlet. Ha jobb idő lesz, igyekszem több outfit képet alkotni a szabadni, és közben picit megmutatni, hogy melyik helyeket szeretem igazán Budapestnek. Kezdetnek jöjjön a Lánchíd, akárhonnan nézzük, szerintem gyönyörű. A képeken remélem nem nagyon látszik a fejem, fújt a szél ezerrel, így elég hülyén nézek ki, előre is bocsánat:)
A szett nem nagy cucc, nem is azon van a hangsúly, csak gondoltam megmutatom magam mostmár egészben:)
Kabát: Sasha
Sál: Camelon-Brüsszel
Jeggings: Jeans Club
Cipő: valamilyen kínai bolt
Táska: szintén kínai
Napszemüveg: C&A

Remélem tetszik, szép napot holnapra!*



milyen őrült mókus fejem van ezen...

1-2 hete este ilyen volt, jégtáblák úszkáltak rajta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése