2012. január 22., vasárnap

Vasárnapi szösszenet

Sziasztok!
Mit csináltatok ma? Én egy személyesebb poszttal készültem Nektek ma:) Még két vizsgám van hátra, a szerdai könnyebb, de az utolsó nagyon nehéznek ígérkezik, úgyhogy előre rettegek>.< Ti hogy álltok a vizsgaidőszakkal(ha szóba jön Nektek ilyesmi:)) Ezért sajnos elég sokat kellett ma is tanulnom, pihizésképp tornáztam kicsit, meg csináltam sajttortát, ami az új kedvencem. Most éppen Csengetett, Mylord-ot néztem, nemrég fedeztem fel, hogy adják még, eddig mindig Cobra 11-et néztem tanulás közben:D:D. Ti ismeritek/szeretitek? Én nagyon, hangulatos és vicces.

rossz kép, de talán valamennyire látszik, úgy tetszik ez a szín. szerda körül lesz a lakkról bejegyzés:)
kedvenc csészém, ugye milyen csecse? :D


Ja és még feltétlen meg akartam Nektek mutatni ezt a videót, olyan praktikus a tanuláshoz ez a haj.



Tetszenek az ilyesmi semmiről sem szóló bejegyzések, vagy hanyagoljam?:)
Szép estét Lánykák!*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése