2012. január 21., szombat

Sunfleur termékek

Sziasztok!

Ma a Sunfleur nevű kozmetikai céggel és három termékükkel ismertetnélek meg TiteketJ Erről a márkáról először 2-3 hónapja hallottam, amikor a Rossmannban arcradírt kerestem. Akkor megvettem a bőrmegújító arcradírt. És mivel nagyon bevált, megörültem a tesztelés lehetőségének, ahol is két terméket választhattam. Természetesen ez nem befolyásolja a véleményemet.

Elsőnek kicsit a cégről: „A SUNFLEUR Kozmetikai Kft. tisztán családi vállalkozás, melyet a tulajdonosok azzal a céllal alapították 1989-ben, hogy bebizonyítsák, a nagy nemzetközi márkák mellett is képes egy újonnan induló, innovatív és egyben professzionális cég a nemzetközi kozmetikaipar élvonalba kerülni.

A nemzetközi élvonalba tartozó kutatási eredményeket, valamint a népi orvoslás több évszázados hagyományait és a magyar tájak speciális gyógynövényeit felhasználva, olyan kozmetikai készítményeket fejlesztettünk ki, amelyek a tudomány legújabb állásának, a legfrissebb kutatási eredményeknek, valamint a vásárlók igényeinek is maximálisan megfelelnek.”

Nekem nagyon szimpatikus az, hogy a magyar vonalat erősítik, számomra ez naaagy pluszpont.

A termékeikről: “ A Sunfleur Kozmetikai Kft. a gyógyulást segítő készítményei révén olyan hírnévre tett szert, amit csak kevés konkurense mondhat el magáról. Termékeinek köszönhetően fogyasztók ezrei menekültek meg súlyosabb bőrproblémáktól, esetleg a cukorbetegséggel együtt járó végtag-amputációtól. A termékek szinte egyedülálló képességeit a gyakorlati tapasztalatok és a kitűnő minősítést adó klinikai tesztek sokasága együttesen igazolnak.

A speciális készítmények mögött meghúzódó jelentős és folyamatos innovációs háttér teszi lehetővé, hogy a kozmetikai termékek piacán is a nemzetközi élvonalba tartozó termékeket vezethessünk be a piacra. Kozmetikai termékeink között a fogyasztó mindent megtalál, ami az egészséges bőrt még szebbé és vonzóbbá teszi, ápolja és védi. Új fejlesztésű termékeink, kiemelten wellness terméksorunk egyedülálló a piacon, míg arcápolási készítményeink a legnagyobb presztízsű nemzetközi márkák közé emelik a Sunfleur márkanevet.”

Az idézetek forrása a hivatalos honlapjuk ezen a címen.

Most nézzük a 3 terméket, elsőként a

Bőrmegújító arcradírt.



Külcsín: Ezért is fogott meg elsőre a boltban, nagyon jól néz ki. Egy sima fehér tégely, amit rózsaszínes lilás virágos minták és némi ezüst ciráda díszít. A feje pumpás, ami lehető legjobb szerintem az összes lehetőség közül.

Amit ígér: „Bőrbarát pH-jú, grapefruitmag olaj tartalmú arcradír az arcbőr látványos megújulását eredményezi. Apró polietilén szemcséket tartalmaz, melyek az elhalt hámsejtek eltávolításában nyújtanak segítséget. Kitisztítja a pórusokat, javítja a bőrtónust.”

Amit tapasztaltam: Fehér krémes állagú, a szemcsék tényleg picik, ami nagyon jó, hiszen az érzékeny, vagy gyulladt bőrt sem irritálja, hanem kíméletesen tisztít. Az illata isteni, és úgy minden szempontból szuper kis arcradír, én heti 1-2 alkalommal használom.

A következő két terméket már a Sunfleur küldte nekem, én választhattam, engem ez a kettő izgatott a legjobbanJ

Kénes arcradír






Külcsín: Pontosan ugyanolyan, mint a bőrmegújítóé, annyi a különbség, hogy a virágos minta színe narancssárgás.

Amit ígér: „Az arcradír hatóanyagai csökkentik az arcon lévő gyulladásokat. Tisztító, fertőtlenítő és a keratolitikus hatásával segíti az elhalt hámréteg eltávolítását, a bőr megújulását. A kén szabályozza a faggyúmirigyek működését.”

Amit tapasztaltam: Ez egy kémiai radír, vagyis nem dörzsiznünk kell vele a bőrünket, elég csak felvinni, mint egy maszkot és 20-30 perc után leszedni. Fehér krémes állagú ez is, az illata elsőre finom. Az arcra felkenve kb. 10 perc után megszilárdul, a kellő idő leteltével pedig dörzsöléssel és langyos vízzel távolíthatjuk el. Ha elég vastagon kenem fel, lehúzni is simán lehet egy-két darabban. Lemosás után viszont az illata megváltozik, büdös kénes szaga lesz, ami a nevéből kiindulva nem meglepő. De ez sem tragikus, 2-3 óra múlva nyoma sincs, abszolút együtt lehet vele élni. Pláne úgy, hogy a hatása valami mesés. Szépen segít a pirosságon, a kialakult és kialakulóban levő pattanásokon, és még sosem volt ilyen pihe-puha a bőröm, mint ennek a használata után.

Végül, de nem utolsó sorban bemutatkozik a

Hajhulláscsökkentő 5 gyógynövényes sampon



Külcsín: A csomagolása unisex, nem is vitték túlzásba, sima fehér flakon zöld kupakkal, de nekem tetszik, nagyon letisztult.

Amit ígér: „A Sunfleur sampon zsálya, cickafark, bojtorján és csalán gyógynövények hatóanyagait tartalmazza. Rendszeres használatával csökkenti a hajhullást, fokozza a fejbőr vérellátását. A gyógynövények mellett alkalmazott speciális komponensek és vitaminok, együttesen gátolják a haj újrazsírosodását, és korpásodását.”

Amit tapasztaltam: Maga a folyadék zöldes színű, az illata nem túl erős, gyógynövényes, nekem valahogy mindig a gyöngyvirág jut róla eszembe. Eddig általában kétnaponta mostam meg a hajam, de a 2. napon már mindig zsíros, koszos hatású volt, szárazsamponoztam sokat, meg mindig össze kellett fognom. Mióta ezt a terméket használom, 3 naponta kell csak hajat mosnom, de azt is inkább megszokásból, még a 4. napon sem olya csúnya, mint anno a 2.-on. A korpásodásról nem tudok nyilatkozni, arra nem hajlamos a fejbőröm, viszont a hajhullást gyönyörűen csökkenti, és ezerszer kényelmesebb megoldás, mint az eddig használt hajszeszem, az túl időigényes volt.

Mint láthatjátok, én az eddig kipróbált termékeik alapján csak ajánlani tudom őket, mind a három annyira jó minőségű, és hasznos, nagyon hálás vagyok a tesztelési lehetőségért is:) Ha még többet szeretnétek megtudni, megtehetitek a Sunfleur honlapján itt, és a facebook oldalukon is.

Ismeritek ezt a márkát? Van már tőlük valamilyen terméketek? Vagy esetleg most kaptatok kedvet hozzá?

Legyetek jók, szép vasárnapot előre is!*


1 megjegyzés:

  1. A bőrmegújító arcradírért én is odavagyok! Már lassan két hónapja használom és nem lehet megunni. Én sem tudtam róla rosszat mondani :D Erre a kénes hámlasztóra is nagyon kíváncsi vagyok, meg mondjuk a többi pakolásra is :D

    VálaszTörlés