2012. január 23., hétfő

Házias hétfő 1.

Sziasztok!
Azt találtam ki, hogy minden hétfőn igyekszem Veletek megosztani egy általam kedvelt receptet, ha sikerül, készítek az ételről fotót is, ma ez nem jött össze, bocsánat:( Igyekszem majd húsos, sós, édes, desszert, ital recepteket is írogatni, a forrást persze majd mindig megjelölöm.
Íme az első:

Stroganoff bélszín

na először is ez átverés, mert én nem bélszínből csinálom( occsóér, diák keretből kell kihozni mindent:D) szóval nálam a hús disznó szokott lenni, most épp tarja.

Hozzávalók:
50 dkg hús
4 fej gomba
1 fej vöröshagyma
étolaj
ízlés szerint só, bors
1 evőkanál mustár(picit talán kevesebb)
3 dl főzőtejszín
2 cl vodka
1 dkg paradicsompüré
4 darab csemege uborka

Felaprítom a hagymát és egy kis olajon megpirítom. Rádobom a csíkokra felvágott húst, amíg szürkés fehéres nem lesz addig sütöm, pirítom. Só, bors, majd a paradicsompüré és mustár. Jöhet a szintén vékony csíkokra vágott gomba és uborka. Összeforraljuk, hozzáadjuk a tejszínt és a vodkát és még fedő alatt kicsit forraljuk és kész is. Rizzsel tálaljuk, esetleg rá némi petrezselyem, én nem szoktam, nem szeretem.

Nagyon finom, laktató kaja, és gyorsan kész van. Ezt a két receptet: ezt és ezt mixeltem össze, főleg a második alapján készítettem, csak a ketchup abban nem volt szimpi, ezért az elsőből csórtam a paripüré(lol) ötletet.


Hogy tetszik? Folytassam ezt a sorozatot? Jó főzőcskézést*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése