2012. január 2., hétfő

Decemberi kedvencek

Sziasztok!
Éves kedvencezős listát valószínűleg képtelen lennék összeállítani, ezért a szokásos havit csináltam meg:)

a kép megint kritikán aluli, elnézést, de ma egész nap könyvtáraztam és csak most este jutott erre időm:/

Körmös kedvencek: Valamikor a hónap elején vettem meg a Lora Körömlakklemosó párnácskáit, és igazán megkedveltem őket. 32 darab van egy jól zárodó, igazán takaros kis műanyag dobozban, átitatva valamilyen olajos körömlakklemosóval. Jó nincs rózsaillata, de az acetonos társaihoz képest rettentő szolid. Én az epres változatát szereztem be, de ez annyira szerintem nem számít, mert semmi eperillata nincs, szagolgatni sem kell, mert nem kellemes, de nem is zavaró na:) Az utána megmaradó olajos réteget a körömről simán lehozza egy kézmosás. Bár a nagyon sötét, vagy csillámos lakkokkal nehezen birkózik meg, 280(?) forintot bőven megér, tuti újra fogom vásárolni ha elfogy.
Két kedvenc körömlakkom is volt, az egyik az Essence you rock! kollekciós világos kék lakkja, amit a legutóbbi NOTD posztban is láthattatok. Imádom a színét, két rétegben az igazi, nekem tartósnak bizonyult(4-5 nap).
A másik a Lora 52 számú lakkja volt, ezt viseltem a körmeimen karácsonykor is, gyönyörű vöröses bordó lakk tele ezüst és piros icipici csillámokkal, nagyon érdekesen néz ki. Ezenkívül persze rém olcsó, és szintén jó tartós:)

A kedvenc alapozóm az újra felfedezett Catrice Matt Mousse hab állagú terméke volt. Még nyáron vettem, akkor is imádtam, de valahogy elfelejtettem. Tartós, jól fed, és egyáltalán nem hajlamos alatta a bőröm a kifényesedésre, holott egy folyékony alapozó esetében minimum 1szer újra kell púdereznem a nap során.

A már bemutatott Lora 8-as palettájához nyúltam reggelente a legtöbbet, gyönyörű, mégis egyszerű sminket lehet vele összedobni.

A kedvenc ajakápolóm a Blistex málnás citromos ajakbalzsama volt, jól hidratál, irtó jó az illata, és nagyon finom.

A testápolóim közül főleg az Oriflame Milk&Honey kéz és testápolóját használtam. Nagyon jól hidratál, fincsi az illata, és szép is szerintem, imádom a tégelyét.

Kedvenc hajra való termékem a 100 forintos boltban vásárolt Girlz(sic!) Only márkájú száraz samponom volt. Party nights illatban vettem meg, ez lehet hiba volt, legközelebb valamilyen visszafogottabbat keresek, mert bár nem büdös, nagyon erős parfümös illata van, ami a hajamon egyáltalán nem durva, de a lakásban meg lehet tőle fulladni egy jó pár óráig. De ez az egyetlen negatívuma, amúgy szuper kis termék.

Egymásra találtunk újra a régi kedvenc parfümömmel, 2-3 éves úgyhogy annyit tudok róla, hogy Celine Dion és lila a kupakja. A doboza ronda volt, mert bazi nagyban rányomták a Celine-t, szóval azt rögtön kidobtam:D De az illata amúgy nagyon fincsi gyümölcsös, és nagyon tartós.

Kiegészítők közül pedig ezt az édes tüllös, gyöngyös kék virágos csatot kedveltem nagyon:)

Nektek mik voltak az elmúlt hónap/év kedvencei? Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése