2012. január 27., péntek

ABC Tag

Sziasztok!

Citromhabnál láttam ezt a magyarosított tag-et, és nagyon megtetszett. Ha megcsináltátok, linkeket, vagy magát a taget hozzászólás formájában várom :)

A - Alvás: Hogyan alszol?
Felkontyolt, vagy simán összefogott hajjal, szemmaszkkal( csak totál sötétségben tudok aludni), sok párnával, összevissza forgolódva, sok takaróval:)

Á - Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
Minél több zugát bejárni a világnak, összekötni az életem az Igazival, családot alapítani, és egy olyan munkát találni, ahová minden nap kedvem lesz bemenni, és örömöm lelem abban, amit teszek. Jó volna, ha minden napom továbbra is tele lenne kihívásokkal, mert érzem, hogy így tudok mindig életvidám és küzdő típus maradni.

B - Barátok: Ki a legjobb barátod?
Egy fiú és egy lány. Imádom őket, és lassan 10 éve az életem nagyon szerves részei, nélkülük tuti meghülyülnék:)

C - Cejetem, köcce, civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
Vannak vicces kreálmányok belőle, lásd puszcsi, bicsi-bocsi, szülcsinapcsi, mencsi-bencsi, de ezeket általában ironikus, gúnyos módon használom. Ha valaki ezeket komolyan veszi, na az picikét cikike :D

D - Dac: Mennyire vagy dacos?
Nagyon. Kevés embernek sikerült eddig úgymond "megszelídítenie".

E - Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
Rasszizmus, megrögzöttség, túlzottan radikális nézetek, bármilyen nemű erőszak( pláne a gyengébbek ellen elkövetett), vallási fanatizmus,önsanyargatás, lelki megfélemlítés, antiszemitizmus, fajizmus( ide tartozik nekem az állatkínzás is), szexuális erőszak bármely formája, önpusztítás(alkoholizmus, drogfüggés), és a mértéktelen, magabiztos, ön és közveszélyes ostobaság.

É - Éneklés: Szoktál énekelgetni?
Szoktam, de nem kéne:D jóó nincs nagyon szörnyű hangom, de nem is az a kórista alkat vagyok. Itthon szoktam főleg dúdolgatni, meg néha karaokézok, de csak bizonyos alkohol hatására :D

F - Foci: Szereted a focit?
Nem. Nem is érdekel, nem is értek hozzá, de ha ez számít, csocsózni szeretek és tudok is.( HAHAHA a word aláhúzta a csocsóznit, de javításképp felajánlotta a csöcsözni szót :D :D :D)

G - Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
Sokszor :D Ügyetlen vagyok, rövidlátó, és vacak a mozgáskoordinációm.

Gy - Gyermeki lélek: Vannak "gyerekes" tulajdonságaid?
Van bőven. Hangos vagyok, ott is ahol nem szabadna, tapsikolok, vihogok triviális és rém sz*r poénokon, félek a sötétben (pl pince), ciki témáknál elpirulok és elfutok, ha nagyon gázos a helyzet( de tényleg:D) és nem tudok normálisan enni, ahogy a barátom mondja, nem vagyok étterem kompatibilis. Ja és imádom a meséket és a Barbie-kat.

H - Házimunka: Mit szeretsz és mit utálsz a házimunkák közül?
Szeretek sütni-főzni, mosogatni, vasalni, teregetni, port törölni, felmosni, és ablakot mosni, de utálok porszívózni, mosógépet ki-be pakolni, zoknit párosítani, és úgy all in pakolászni.

I - Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Általában nem az befolyásol, hanem egy alap kedvvel kelek, ha az jó, akkor a hideg esős időnek is örülök, és szívesen öltözöm fel melegen, de ha az alap kedv rossz, akkor a kellemes meleg, napsütés is ki tud borítani.

J - Jóslás: Voltál már jósnőnél?
Nem, és egy cseppet sem hiszek benne.

K - Kávé: Kávézol?
Igen, napi min. egyszer. Ha van időm kialudni magam( kb szökőévente egyszer), akkor igyekszem nem inni, hogy fölöslegesen ne mérgezzem magam, de ha nem alszom eleget, és kihagyom a kávét, egész nap használhatatlan vagyok, fáj a fejem, stb. Imádom az ízét, az illatát, szóval igazából nagy függés:)

L - Lakás vagy kertes ház?
Amíg barátokkal, vagy a párommal élek, addig lakás, de egy 3-4 fős családhoz szerintem egy kertes ház passzol. Szeretem a kertet, jó benne tevékenykedni, plusz egy gyereknek fontos, hogy jó levegőn minden nap futkorásszon kicsit.

M - Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
Persze :)

N - Net, jobban mondva internet: Mennyire vagy net-függő?
Kibírom nélküle, de ez is időfüggő. Ha van időm akkor néha 3 óra is lesz belőle, ha nincs akkor általában max 1 óra, email, facebook, blog( saját, és a többieké).

Ny - Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Mókás párosítás, de egy szál cigi a friss levegőn, főleg télen a csípős hidegben. Utána egy jó alapos baráti beszélgetés. Sírni gyűlölök.

O - Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban?
Két nagy klikk volt nálunk, én az egyikbe tartoztam, hatan csajok és heten fiúk, mi a partisabbak voltunk, jó mondjuk páran tanultunk is rendesebben, de sokan a mi klikkünkből lógósak voltak, mondjuk ez egyetemen is megmaradt. Mi mindig hangosak voltunk, baromkodtunk, kilógtunk cigizni, kocsmázni jártunk suli után stb, de tiszta szívből imádtam ezt az egész társaságot. Amúgy asszem akkor is olyan voltam, mint most, sokat beszélő, bölcsész beállítottságú, folyton nevetgélő, minden csínyben benne levő lány.

Ö -Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
Nyelvvizsgák, egyetem, meg az önkéntes munkáim. Mind a háromra másért vagyok büszke :)

P - Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
Kérlek Istenem, ne essek bele, olyan ciki lenne! :D

R - Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt?
Hmmm jó kérdés. Szerintem tudok az lenni, de emberi kapcsolatokban nem bírom, ott szeretek őszinte és egyenes lenni. Inkább akkor vagyok agyafúrt, ha valamit el kell intéznem, vagy el akarok valakinél érni valamit, de ez inkább csak olyan pillarebegtetős, hízelgős, csajos dolog, tudjátok :D

S - Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Egy pici, ami a bárányhimlő nyoma lehet, a hasamon. Többről nem tudok.

Sz - Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
Teleportálás. Imádnám. Nincs olyan, hogy elkések, nem kell pénz az utazáshoz, stb.

T - Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Talán túlzottan is, a telefonszámlám bizonyítja...

U - Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Csak a legfontosabb dolgokat. Fehérnemű, pár póló, egy-két váltás nadrág, esernyő, pár gyógyszer, kötszer, személyi persze, kézfertőtlenítő gél, nedves törlőkendők, szappan v pici tusfürdő, némi kaja. Asszem ennyi, ja meg egy törölköző, meg fürdőruci.

V - Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
Sokáig alvás, későn reggeli( palacsinta, vagy rántotta, lényeg, hogy főtt v sütött legyen), naagy séta, vagy múzeumozás, mozizás, este vacsikészítés plusz evés, este film egy pohár borral, vagy egy jó könyv. Persze nem egyedül:)

Z - Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
Sokféle. Rapet és metált nem bírom túlzottan, a többi jöhet. Most épp ezt hallgattam:



Remélem tetszik C:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése