2011. december 13., kedd

Turis haul

Sziasztok!
Ma suli után, kis vizsgaidősuck stresszoldásaként beszaladtam egy Háda turiba, hogy felfrissítsem a ruhatáram és szupi dolgokat találtam, szupi áron, de így is legalább 10 cuccot hagytam ott, amibe beleszerettem:S Ajánlom, hogy nézzetek be, nemrég cserélték a teljes árukészletet le télire, rengeteg a kabát, pulcsi, nagyon szépek:) A képek sajnos mobillal és mesterséges fénnyel készültek, így igen gyászosak, de majd tuti lesz mind a négy darab valamilyen outfit posztban, ott majd igyekszem élethűbben visszaadni a színüket, formájukat. Ezenkívül némelyik darab rém esetlenül lóg a vállfán, itt is fenntartom azt, hogy felvéve csinik, majd meglássátok:D
Íme az én kis újdonságaim:

könnyű zöld tavaszi szövetkabát: Sasha márkájú, 3990 Ft

itt a legrosszabb a helyzet, ez a kabi igazából egy csodás méregzöld darab


hosszú(picit térd alá érő), meleg fehér fekete kockás nagy gombos téli szövetkabát: Marks&Spencer, 6990 Ft
a felső kép botrányos, olyan mintha valami kis kövér szellem belebújt volna:D


csíkos, hátán masnis, hátul mélyen kivágott felső: New Look, 1790 Ft

eleje
háta

sima fekete, nem gombos, vékony, zsebes kardigán: New Look, 1490 Ft

Hogy tetszenek? Puszi, szép estét!:)

4 megjegyzés:

  1. áá az a New Look felső *.* ha látnám tuti nem hagynám ott :D

    VálaszTörlés
  2. igen, olyan jó:) régóta vadászok egy ilyenre már

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek! Velem is szembejöhetne pár ilyen darab, mikor a turiban járok :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, én is meglepődtem, kapásból rögtön ennyi jó darabra ritkán szoktam lelni:)

    VálaszTörlés