2011. december 5., hétfő

Novemberi kedvencek

Sziasztok!
Szinte észre sem vettem, és máris egy hónap elsuhant, és megérkezett az év számomra leghangulatosabb 31 napja, a december. Itt az idő tehát a novemberi kedvencezésnek:)






Kedvenc krém: a leghasznosabb termék ebben a hónapban a hideg miatt a Balea kamillás kéz és körömápoló kréme volt. Kb 400 forint, hamar beszívódik, az illata semleges, és nagyon hatékony.

Kedvenc hajápolótermék: a legutóbbi hajas postban megemlített Kallos Latte hajpakolás. Fincsi az illata, és csodaselymessé varázsolja még a legsprődebb hajat is.

Kedvenc sminktermék: kettő is van. Az első a Lovely szemhéjtusa. Mostanság potom áron volt beszerezhető, alapból sem drága, ennek ellenére igen jó minőségű, tartós, az ecsettel könnyű dolgozni. Van kék, barna és fekete színben, én az utóbbit vettem meg.
A másik a Lora Volume Collagen szempillaspirálja, amiről sok blogger ódákat zengett. Én is gyorsan beszereztem kb 500 Ft-ért, és tényleg fantasztikus. Sűrű, dús, hosszú pillákat eredményez már egy rétegben is.

Kedvenc rúzs: az egyik egy ajakápoló, ami szintén a hideg, szeles idő miatt létfontosságú ilyenkor. Én a Lora ajakápolóját használtam ebben a hónapban rengeteget, a barackosat. Az illata isteni, az állaga is pont megfelelő, és jól ápol. Kb 200 Ft és C vitamint is tartalmaz:)
A kedvenc rúzsom a NYC Ultra Last Lipwear rúzsai közül a 417-es Flirty névre hallgató árnyalat. Gyönyörű fukszia beütésű üde szín.

Kedvenc arcra való sminktermék: nekem az Essence shimmer powder-jéről mindig a szikrázó hópelyhek jutnak eszembe, és tudat alatt a télre készüldvőén rengetegszer használtam a reggeli készülődés során. Az illata pedig még mindig isteni.

Kedvenc körömlakk: az egyik az Essence blue addicted kék csillámlakkja, amit rengeteg módon próbáltam ki az elmúélt hónapban, és imádom. A másik a Moyra 22-es bordós, barnás árnyalata, ami számomra a tökéletes őszi körömlakk szín.

Kedvenc illat: Elizabeth Taylor White Diamonds névre hallgató parfümjét amikor csak volt rá alkalmam, fújkáltam magamra. Estibb, elegánsabb, nehezebb illat, az üvege pedig annyira gyönyörű, hogy nem tudok betelni vele:)

Kedvenc kiegészítő: valahogy elkapott az ezüst láz, legtöbbször ezt a fekete-ezüst Six-es gyűrűt, és ezt a gyönyörű Omega órát hordtam( nem együtt, de a képen így egyszerűbb volt:))

Kedvenc film: Tudom, hogy még nincs karácsonyi, de nekem már novemberben elkezdődik a Love Actually kór, ami tart kb februárig. Akárhányszor nézem meg, nem lehet megunni.



Kedvenc zene: Mostanság sokat hallgattam Franz Ferdinandot, ez a kedvencem tőlük:




illetve szintén karácsonyi szellemben rákaptam Michael Bublé karácsonyi albumára, ajánlom nektek is:)


Nektek hogy telt a november? Mik voltak a kedvenceitek? Puszi, szép hetet!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése