2011. december 12., hétfő

OOTD- Roses never fall in love

Sziasztok!
Mára megint egy outfitet hoztam Nektek, bár a képek minősége nem olyan csúcs, mint a múltkor, ezt most telefonnal csináltam, de szerintem nem lett olyan rossz:)
Top: H&M
Szoknya: C&A
Farmer ing: C&A
Leggings: C&A
Öv: Anyué volt
Gyűrű: Six


Smink: alapozó( MF Smooth effect), NYC pirosító, egy csillámos halvány rózsaszín az egész szemhéjra és meleg barna a mélyítővonalba a Miauoo palettámból, Lovely tus, Lora szempillaspirál, NYC Flirty rúzs


előre is bocsánat a mezítlábért, de a cipő felvételéhez még nem jutottam el:D

milyen anti mobilszakértő kézmozdulattal fotózom magam:D




ugye milyen bűbájos kis rózsaszín ez a rúzs:) elég vékony rétegben vittem fel, tud ütősebb is lenni

Inspiráció:



Hogy tetszik? Nekem nagyon bejön a virágos minta és a farmer párosítás:) Ti mit viseltetek ma? Puszi, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése