2011. december 11., vasárnap

Max Factor Smooth Effect alapozó vélemény


Sziasztok!
Nem tudom, hogy Ti hogy álltok a Max Factorral, de az igazat megvallva én soha sem voltam tőlük elájulva. Rém drágának tartom, és míg a L'oreal-nak például vannak igazán jó és hasznos termékei(hasonló áron), az MF-nél én nem tapasztaltam olyan hiperszuper minőséget. Sem a Creme Puff púderjük nem nyűgözött le, használtam 1-2 körömlakkjukat, nem vált be, a Smokey eye effect kétvégű stiftes szemhéjpúder pedig nevetségesen gyenge. Szerintem a legtöbb 100 Ft-os termék ezerszer jobban teljesít náluk, nem beszélve az olcsó drogériás márkákról, Essence, NYC, kicsit drágábbak közül pedig a Maybelline és a Rimmel. Sok blogger kap tőlük tesztelésre termékeket, és hiába lelkendeztek sokszor róluk, engem a képek egyáltalán nem győztek meg. Biztos vagyok benne, hogy az MF-nek is van olyan terméke, ami szuper, és megéri az árát, de az általam próbált darabok egyikétől sem ájultam el. Ebbe a lehangoló sorba állt be a Smooth Effect alapozójuk is, amit kb egy hete vásároltam meg. Maga a termék 30 ml-s, sima semmi extra műanyag csomagolása van, egyszerű kis tubusos. Én a 60-as Sand árnyalatot hoztam el, a színskálára egy rossz szavam nem lehet, viszonylag jól belőtték az árnyalatokat, szélesebb a skála, mint pl az Essence esetében szokott lenni. Maga a tégely fóliával van lefedve, így biztosítva van az, hogy senki sem használhatta előttünk. Itt nagyjából a pozitívumai a terméknek véget is értek. Illata nincs, fedése nagyon csekély, nem igazán építhető. Igazából hasonlónak tartom az Essence Clear&Matt alapozójához, annak is gyenge volt a fedése, és ahogy az MF-et is, egyszer kell újrapúdereznem napközben. Az igazán borzasztó véleményem akkor lett róla, amikor végigolvastam, hogy az MF mit ígér vele kapcsolatban:

"Magas fedést biztosít, simává és egyenletessé varázsolja az arcbőrt, ezáltal még jobban érvényesülhet a színes smink. A sminkmesterek és a szakértők tudják, hogy minél egyenletesebb az arcbőr, annál szebben mutat az arcon a színes smink – és most a Smooth Effect alapozóval mindannyiunk számára könnyen elérhető a tökéletesen ragyogó, sima arcbőr, így a színekkel való kísérletezés is hatásosabb, mint eddig bármikor. A Smooth Effect egyenletesen sima fedésének titka az intelligens SkinTone formulának köszönhető, mely vízmegkötő tulajdonságának köszönhetően hidratálja a bőrt, egészségesen teltté varázsolja, ezáltal egyenlíti ki a bőrfelszínt. Magas fedésű pigmenttartalma pedig segít eltüntetni a bőrhibákat – tág pórusokat, pattanásokat – így kölcsönöz puha, egyenletes, hamvas arcbőrt és tökéletes sminkalapot."

Kacagnom kell, ha ezt végigböngészem újra. Ennek az egésznek a fele sem igaz, sőt a negyede sem. Nem mondom, hogy a kukában fogja végezni, mert fizettem érte, de mindenkit óvok a megvásárlásától, ugyanis higyjétek el, hogy messze nem ér meg 3000 Ft-ot. Én igaz csak 1500-at fizettem érte, mert 50%os kuponom volt rá a Dm-ben, és talán ezt még nem sajnálom érte, de tényleg csak nagyon talán... Persze nem kizárt, hogy van olyan közületek, akinek bevált és nagyon szereti, érdekel a véleményetek ezzel a termékkel kapcsolatban! Ennek ellenére én nem ajánlom.


a fedőképesség bemutatására a legcélszerűbbnek a kezemen itt is látható anyajegy, illetve egy tollal rajzolt piros pont volt, az alábbi képen két rétegben fedtem le ezt a bőrterületet az alapozóval



Ha összesíteni kéne: -csomagolás: 5/4
-állag, illat: 5/4
- tartósság: 5/3
- fedőképesség: 5/2
- ár/érték arány: 5/1
(hozzáteszem, hogy az én bőröm kombinált típusú és azért nincs hiányom a bőrhibák terén:S
Várom a véleményeket, és élvezzétek ki a hétvége utolsó óráit! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése