2011. december 7., szerda

Lora nyolcas paletta és NOTD: Barbie girl


Ahogy ígértem itt a Lorás teszt. Gyönyörű barnás színei vannak, 580 Ft volt, szépen pigmentált, selyemfény, viszont kicsit porzik, és a tokja valószínű hibás, nagyon könnyen kinyílik, úgyhogy vigyázni kell vele:S de a színek kárpótolnak mindenért!:)



Van egy gyöngyházas rózsaszín, egy gyöngyházas halványkék(erről a hó jut eszembe:)), egy élénk világos arany(tökéletes karácsonyi szín) és egy ragyogó bronz. Ezek a négy nagyobb pan színei:
a kisebbek pedig: egy halvány pezsgőszín, egy szürkésbarna, egy csodás csoki barna, és a kedvenc színem, egy sötét barnás feketés gyönyörű fényű, igazi télies árnyalat.




A körmeimet pedig az Essence nail twins egy hot pink alaplakkjával, a mr. big-gel festettem ki, a gyűrűsujjaimra díszítésként a Lora Express finish lakkja, ami egy átlátszó lakk tele ezüst kisebb csillámmal. Hogy tetszik?:) Nekem ez a szám jutott róla eszembe:D



Puszi, szép estét!

2 megjegyzés:

  1. Pont ezt a barnás palettát keresem már jó ideje, de eddig sajna nem volt szerencsém. Nagyon tetszik mindegyik szín benne, úgyhogy nem adom fel a reményt. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hogy merre laksz, de ha budapesti vagy, akkor én ezt a a 4-es 6-os Mester és corvin villamosmegálló közt valahol félúton leltem, a Corvin mozival ellentétes oldalon, egy eurós boltban, még volt ebből a barnásból is jó pár darab:)

    VálaszTörlés