2011. december 24., szombat

Karácsonyi TAG

Sziasztok!
Remélem jól telt a karácsonyotok:) Ezt a taget már sok blogon láttam, gondoltam kitöltöm. Ha van kedvetek csináljátok meg Ti is!:)

Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Csomagoló papír. Olyan sok szép fajta van, 23-án este szoktam megcsinálgatni, masnival feldíszítgetni a kész csomagokat, szeretem:)

Igazi vagy műfenyő?
Igazi. A karácsony nekem az év legkedvesebb ünnepe, ezért eléggé ragaszkodom a hagyományokhoz. Imádom az illatát, a színét, műfenyővel nem bírnám ki.

Mikor díszíted fel a fát?
24-én ebéd után. Anya szokta a tetejét díszíteni, mindig baromi magas a fánk, ezért egy létrán állva végzi el a mutatványt, én és tesó az alsóbb részeket, apa a befaragást, plusz az égősort intézi.

Mikor bontod le a fát?
Január 6.

Szereted a tojáslikőrt?
Inkább forralt boros vagyok.

Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Játékporszívó:D meg Barbie autó

Van "Betlehemed"?
Van, édes fából készített.

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Apukámnak. Amit szeretne azt mindig megveszi magának, és baromi jól tájékozott, így szinte lehetetlen, hogy valami olyan ajándékot leljek neki, amiről ő ne hallotta volna, ha meg hallott róla, és tetszik neki, akkor megveszi... ördögi kör:D

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Nagymamámnak, imád sütni főzni, akárcsak én, így általában azt kapja, amiről tudom, hogy én is vágynék rá, plusz ez így dupla siker, mert én is kitudom próbálni az új konyhai eszközt, vagy receptkönyvet.

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Egy baromi ízléstelen rózsaszín nyuszis tolltartó, amit egy osztálytársamtól kaptam, mert ő húzott az angyalkázós játék keretein belül. Nem ismert, szinte sosem beszéltünk, és gondolom az anyukája úgy érezte egy 15 éves lány vágyai netovábbja egy ilyen ajándék:D:D

Elektronikus vagy postai képeslap?
Is-is.

Kedvenc karácsonyi film?
Love Actually. Örökké ő lesz:)

Mikor kezdesz vásárolni?
Amikor időm engedi, általában novemberben letudom, hogy a vizsgaidőszak előtt letudjam.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Azt hiszem még nem, maximum csokit.

Kedvenc karácsonyi étel?
Mákos guba, halászlé.

Színes vagy sima fények?
Színes:)

Kedvenc karácsonyi dal?


Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
24én anyuéknál itthon nagymamámmal, 25én nagypapáméknál, 26 barátommal.

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Ööö sima csúcsos.:)

Mikor nyitod ki az ajándékodat?
24 este.

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A sok nyomuló embertumultus. Verekedek, tülekednek, letapossák egymást, utálom, hogy senki nincs figyelemmel a többiek iránt, csak rohan az ajándék után, de az egyszerű gesztusok, mint egy mosoly az már lehetetlen...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése