2011. december 4., vasárnap

Hajápolás vol 2

Sziasztok!
Ahogy az idő egyre hidegebb lett, észrevettem, hogy a hajam elég erősen elkezdett hullani. Nagyon megijedtem, arról álmodtam, hogy kopasz leszek, stb, úgyhogy amint volt alkalmam kétségbeesve rohantam be a DM-be, hogy találjak valami csodaszert szegény fejbőröm számára. 100 Ft-os boltban is jártam( a Lora Volume Collagen szempillaspirál tényleg lenyűgöző, imádom!), ahol egy, már sok blogon istenített Kallos hajpakolást is zsákmányoltam. Így a hajápolási rutinom kicsit átváltozott: először a Baba 2 in 1 Sampon és balzsam-mal mosom meg a hajamat. Mandulaolajat is tartalmaz a termék, minden hajtípusra ajánlott, én nagyon szeretem, jól tisztít, kellemes az illata. Az első mosás után megszárítgatom a hajam törölközővel és a fejbőrömbe dörzsölöm a Bánfi hajszeszt, ami kimondottan egy hajhullást csökkentő Herbária termék. Szerintem minden drogériában kapható, 800 Ft körül van. Nagyon híg, alkohol szerű sárga folyadék van a piros flakonban. A SOTE igazolta a hatását, csak természetes anyagokat tartalmaz. A hátoldalán található címke szerint 4-6 héten belül erősen csökkenti a hajhullást, és 3-4 hónap múlva a haj növekedését lehet észlelni. Hetente minimum egyszer ajánlott használni, a hatóideje 20-40 perc. Én kb. 30 percig hagyom rajta, majd újra megmosom a hajam a Baba samponnal. A hajszesz egyébként elég kellemetlen szagú, kicsit érződik még a saponos öblítés után is, de kb 1 óra múlva elillan. Ez után ismét megszárítgatom picit a hajam és ekkor használom a Kallos hajpakolását. Nagyjából az állam magasságáig használom, a hajtöveket elnehezítené, és zsíros hatást keltene. A Kallos-nak sokféle pakolása van, én a Latte-sat választottam, ami tejprotein kivonatot tartalmaz. Kb 5-7 perc után szoktam ezt leöblíteni. Szuper termék, érezhetően puhább, könnyebb, simább és ragyogóbb lesz tőle a hajam. Végül miután már kifésültem és elkezdetm szárítani a hajam , még félnedvesen használom a Gliss Kur Wonder Serum Spray szérum hajpakolás spray-t, amit egyszerűen ráfújkálok a hajamra( itt is kb. az államig tartó részre csak) és párat spriccelek a tenyerembe is, ezt hajvégápolóként szoktam használni. Ezt a spray-t is nagyon szeretem, fincsi az illata, és tényleg szépen ápolja a hajat.
Itt egy csoportkép:


Ti milyen termékeket használtok? Tudtok valami tuti módszert hajhullás ellen? Puszi, szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése