2011. november 20., vasárnap

Téli zsákmányolás 1.

Sziasztok lánykák!

Hogy telnek a napjaitok? Én végre rászántam magam, hogy elkezdjek a hideg télre felkészülvén vásárolni. Mostanság nem volt sok kedvem ruhák után kajtatni, mert sosem leltem meg azt, amire igazán vágytam,. ami meg jó lett volna, az mindig túl drága volt. Most sem jutottam túl sokra, 3 ruhát és egy cipőt sikerült zsákmányolni. A cipő már 1-2 hónapja meg van, ezért tűnhet a képeken kevésbé újnak. A ruhákat a Jeans Club-ban zsákmányoltam. Ez a bolthálózat nagyrészt már kivonult Magyarországról, egy üzletük maradt meg a Blaha Lujza téren. Rengeteg a ruha, nagy a választék, de azért óvatosan kell válogatni. Sok darab hibás, vagy koszos, némelyiknek pedig csak simán rémes a szabása, és nem állna jól senkinek. Ezenkívül a méretekkel volt a legtöbb gondom. Nagy részük L-es vagy XL-es, illetve XS-es, ezért elég nehéz a vásárlás a normál S-es, M-es lányoknak, mint nekem is. Végül kb. 20 darab felpróbálása után 3-at sikerült megvásárolni. A bolt nagyon a végkiárusítás szélén állhat, kártyával már nem is lehet fizetni, illetve pénztár gép sincs, az eladóhölgy kézzel írta meg a számlát. Őket vettem meg:


Ezt a nyakláncot kifele menet kaptam le, szerintem nagyon szép ez a korallos bronzos csavart gyöngysor. Ára: 799 Ft


Ez a top tökéletes lesz nyárra, de téliesítésre is alkalmas, és a mintája nagyon tetszik. Ára: 1749 Ft
Teljesen rákattantam a kötött darabokra, ez volt a legjobb amit ott találtam. Szerintem szuperül kombinálható alapdarab. Ára: 1999 Ft


Ez pedig egy jeggings, amire már régóta vágyom, legnagyobb meglepetésemre jó volt rám az XS-es, úgyhogy ritka elégedett voltam:D Ára: 1999 Ft.


A cipőt pedig a Jeans Shop-ban vettem, ami a Ferenciek terénél van, amolyan mini Ázsia Center. Közepes minőségű, olcsó, szép topánkákkal van tele. Úgy voltam vele, hogy idén, a tavalyi csizma kálváriám után, több, de olcsóbb darabot veszek, így nem fogom bánni, hogyha egy tél alatt kinyiffan :) Íme a szépség:
Ára: 6000 Ft


Hogy tetszenek? Ti készültök már a télre? Használjátok ki a hétvége utolsó óráit is, én ma már voltam a párommal kicsit kirándulni meg forró csokizni, este pedig jazz koncertre megyünk:) Ti mit csináltatok ma? Puszi:)

2 megjegyzés: