2011. november 7., hétfő

NOTD - Where is the party?


Halihó!:) Ma beszaladtam a Rossmannba egy gyors körre és egy percre körülnéztem az Essence pultnál. Éppen azt latolgattam, hogy vajon mennyire jó a lila rózsaszín újfajta kétfázisos szempillaspiráljuk, amikor felpillantva megláttam ezt a gyönyörűséget. Lehet, hogy én vagy béna, de ezt a csodát még eddig sosem szúrtam ki. A nagy Ő, amit azonnal muszáj volt lekapnom a polcról és megvennem, nem más, mint a Colour & Go lakkok közül 43-as Where is the party? árnyalat. Nos elárulom a parti a körmeimen van jelenleg( és a kövi két zhmig ez lesz a legnagyobb parti, ami a közelemben lesz:(:D) Rohantam haza , mert nagyon kíváncsi voltam, hogy a körmökön hogyan érvényesül ez a lila és zöld fényben játszó szín. Jelentem szuperül. Kicsit metálos hatású, erős fényben gyönyörű lila és ahogy kékes fény, vagy árnyék esik rá átmegy zöldbe. Annyira király:) Egy rétegben sem rossz, de két rétegben az igazi. Ti nektek hogy tetszik? Bejönnek az ilyen színváltós, különleges lakkok?






Nem ennyire metálos, mint ezen a képen, de talán picit látszik a zöldes fénye.




Sajnos ezeken meg túl szürkésnek tűnik, de ezer képet csináltam és nem igazán tudja egyik sem átadni az igazi szépségét, mindenképp csekkoljátok le a Rossmannban, mert élőben az igazi:)

2 megjegyzés:

  1. Én is nemrég vettem meg ennek a hasonmását, a Catrice Iron Mermaidenét.

    VálaszTörlés
  2. ó nem is láttam, h a Catrice-nél is van ilyen. Olyan jó kis őszi-téli szín, nem?:)

    VálaszTörlés